سهراب مَنش

۱۳۸۲ مرداد ۳۱, جمعه

زمان خوش دلی تنگ است، دریاب
شتاب عمر بین، در عشق بشتاب
رها کن عقل را دیوانه می-گرد
چو مستان بر در میخانه می- گرد
بساط از خانه بیرون نه که وقت است
قدم در طرف هامون نه که وقت است
غم هر بوده و نابوده تا چند؟
حکایت گفتن بیهوده تا چند؟
...

(0) comments
۱۳۸۲ مرداد ۳۰, پنجشنبه

دیروز رفتم سفارت(کنسولگزی) ایران برای دادن وکالت. یک فرمی را باید پر میکردم و اسم و مشخصات خودم و همینطور کسی گه قرار هست وکیل من باشد را مینوشتم، تا اینجای کار مشکل نبود ولی زیر اسم و مات نوشته بود در رابطه با چی میخوای وکالت بدی؟ که من نوشتم فروختن منزل و زمین و یکی دو تا چیز دیگر. وقتی دادمدست یارو تا نگاه بکند و مهر و امضا بکند. گفت باید تمام مشخصاتخانه و زمین را اینجا بنویسی!؟ بهش گفتم؛ منظورتون آدرس هست؟ گفت؛ نه تمام مشخصات از نظر اندازه و خیارات! و غُبن خیارات! و چند تا کلمه دیگر که من اصلا نفهمیدم چی میگه! بهش گفتم من اصلا مشخصات ندارم! یک لبخند ژوکوند بر لب مبارک آقا آمد! گفت اگر ندانی که آنجا به مشکل میخورند. خلاصه صحبت اینکه رفت و یک فرم دیگر آورد که با پر کردن آن فرم یک نفر را وکیل تام الاختیار خودت میکنی و آن بنده خدا مجاز هست همه جا امضائ بکند و آخر فرم نوشته که وکیل حتی مجاز هست که تمامی ملک و املاک را به نام خودش بکند! حالا این فرم را پر کردم و امروز فرستادم، در نهایت این شد که باید ببرند محضر نشان بدهند تا ببینند که وکالت مشکلی نداشته باشد.

(0) comments
۱۳۸۲ مرداد ۲۹, چهارشنبه

چهار شنبه؛صبح خیلی زود به وقت اروپا
دیروز همه برنامه هام را درست کرده بودم تا به سفارت ایران در دن هاخ(لاهه) بروم و برای فروختن اموال پدری یک وکالت نامه بفرستم. مثل امروز صبح خیلی زود از خواب بیدار شدم تا حاضر بشوم و بروم، یک چایی درست کردم و کامپیوتر را روشن کردم. تا چایی دم بکشه به یکی دو تا سایت و وبلاگ سر زدم و متوجه شدم که در ایران روز مادر هست! حالم خیلی گرفته شد. درست روزی که روز مادر هست من میخواستم به سفارت بروم تا با دادن یک وکالت نامه تمام یادگاریهای مادرم را بفروشند، هنوز شش ماه از این موضوع نگذشته و من نمیدانم اینها(خانواده ام) چه حسابی میکنند که یک سال هم نمیخواهند منتظر بمانند! بهانه زیاد دارند برای توجیه کردن، ولی خودشان هم بهتر از من میدانند که حرفهاشان فقط بهانه هست!
به هرحال دیروز هر کاری کردم نتوانستم خودم را راضی کنم و بروم، برای همین بیخیال رفتن شدم و رفتم سرکار و مرخصی ام را لغو کردم و به جاش امروز را تطیل کردم.
امیدورام با این اخلاق سگی که من دارم با این آویزونهای سفارت درگیر نشوم که اصلا نه خودم حوصله اش را دارم و نه آن چند نفر را بیشتر میتوانم معطل کنم.
روز مادر هم به همه مادرها و مادرهای آینده مبارک باشد.(هر چند این روز مادر عربی هست و اصلا حال نمیده!)

(0) comments
۱۳۸۲ مرداد ۲۸, سه‌شنبه

نظرتون راجب یک موزیک قدیمی با صدای عارف به نام عشق چی هست؟
اگر موافق هستید اینجا را کلیک کنید.

(0) comments
۱۳۸۲ مرداد ۲۷, دوشنبه

چند تا از شاهكارهاي جمهورى اسلامى در رابطه با خانمها


اين مطالب را خانمهاي محترم در ايران بخوانند و يادشان باشد كه در انتخابات بعدى بيشتر شركت كنند و با انتخاب يك مشت حرامزاده خودشان را ضايع تر نمايند!


کاهش سهميه دختران در کنکور پزشکي و دندانپزشکي و اعتراض نماينده مجلس

سهميه 50 درصدي دختران در کنکور رشته هاي آموزش پزشکي و دندانپزشکي کاهش يافت. با کاهش سهميه 50 درصدي دختران براي رشته هاي پزشکي و دندانپزشکي که بر اساس تصميم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي صورت گرفته است، الهه کولايي، نماينده مجلس و عضو فراکسيون زنان، امروز در جلسه علني مجلس به اين اقدام تذکر آيين نامه اي و اخطار قانون اساسي داد. الهه کولايي گفت: در حالي که دولت با الحاق ايران به کنونسيون محو کليه اشکال تبعيض نسبت به زنان موافق است و لايحه آن به تصويب مجلس رسيده است، امسال در کنکور شاهد تبعيض نسبت به دختران هستيم. اين نماينده مجلس با تاکيد بر اينکه دولت موظف به ايجاد امکانات عادلانه براي همه مردم، بي توجه به جنسيت آنها است، از دولت خواست تا نتايج کنکور اعلام نشده، از اين اقدام جلوگيري شود و داوطلبان کنکور بر اساس صلاحيت عيني شان گزينش شوند، نه بر اساس جنسيت. او همچنين از مجلس خواست به اين امر رسيدگي کند.

 

بانوان از تماشاي مسابقات واليبال قهرماني جوانان جهان در تهران محروم شدند

بانوان از تماشاي مسابقات واليبال قهرماني جوانان جهان در تهران محروم شدند. فدراسيون واليبال ايران امروز اعلام کرد که به دليل آماده نشدن سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران که مخصوص بانوان است، اين فدراسيون نمي تواند زنان را براي تماشاي مسابقات واليبال جوانان جهان بپذيرد. پيش از اين اعلام شده بود که زنان مي توانند با خانواده هاي خود از اين مسابقات که روز اول شهريور ماه با شرکت 16 تيم در تهران برگزار مي شود، ديدن کنند.

منبع خبر: راديو فردا

(0) comments

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]