سهراب مَنش

۱۳۸۲ فروردین ۹, شنبه

تو این چند روز اخیر آنقدر راجب این موشکهای تاماهاوک(فارسیش درسته؟!) تبلیغ شده و انقدر تمیز کار می‌کنند اين موشکها که هوس میکنی ماشین رو بفروشی و یک مقدار از بانک وام بگیری و یکی از اینها را بخری و نگه‌داری!هر جند که اگر این ماشین را بفروشی و وام هم بگیری باز ۹۹۰ هزار دلار کم داری تا یک میلیون!
موشک Tomahawk تميز در محل خريدارم!

(0) comments

اينطور که تو اخبار جمهوری اسلامی آمده دیروز در ايران تظاهرات بر عليه جنگ بوده و عده‌ای هم ظاهرا در اين تظاهرات شرکت کرده‌اند
اينقدر تعداد اين تظاهر کنندگاه کم بوده که حتی خبرگزاريهای خود جمهوری اسلامی هم نتوانستند به آن شاخ و برگ بدهند و به غير از چندتا عکس ضايع چيز ديگری را نميتوان ديد!
اينها که در تظاهرات امروز شرکت کرده‌اند همان‌هايی هستند که نبودنشان بسيار بهتر از بودنشان براي آن مملکت است!(حالا راه انداختن اين خيمه شب بازيها برای به گوه کشيدن دولت جمهوری اسلامی بد نيست!)
دولتهايی که امروز در منطقه به دست و پا افتاده‌اند(ايران.سوريه.مصر و..) دارند مستقيم و يا غير مستقيم برنامه آينده خودشان را می‌بينند.
يک کم وقت کرديد خبرگزاريهای جمهوری اسلامی را بخوانيد.همه خبرها اينطور شروع ميشود: جنگ آمريکایی/...!
ظاهرا ارباب آخوندها و همه پوفيوزهای عالم(انگلستان) بدجور از اين جاکشها نسق کشيده! تا آنجا که حتی اسم انگليسها را جرات نميکنند بیاورند.
بمباران شهرهای عراق هم به شدت ادامه دارد،ظاهرا هر دوطرف جنگ تنها چیزی را که جدی نگرفته‌اند خود جنگ ميباشد!

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۸, جمعه

خوب اینها که می‌بینید هیچ ربطی به جنگ نداره(چشم بسته غیب میگم!)
به هرحال یک یادی از دوران کودکی من هست که زیاد هم طولانی نبود و مجبور شدم که زودتر از موعد بزرگ بشوم،خنده‌داره؟:)
این عکسهایی که از این کارتون گذاشتم قشنگترین و شیرین‌ترین کارتونی هست که من در دوران کودکی‌ام دیدم، البته زمان شاه بود و یک دوبله مشتی و صدا گذاری توپ روی این کارتون گذاشته بودند.
اسم این کارتون هست: ببر بنگال.
ياد کودکی بخير:)




(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۷, پنجشنبه

کربلا
ما شیعیان ایران که به خاطر خائن بودن سیاستمداران مان نتوانستیم بیائیم.
اما کربلا سپاه آمریکا و انگلیس می آید.

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۶, چهارشنبه

قابل توجه دوستانی که خارج از کشور زندگی ميکنند و دسترسی به ماهواره و کانالهای ماهواره‌ای که از ايران پخش می‌شود ندارند.اگر يک روز هوس برگشتن به ايران را کرديد کافی است که برای چند روزی به اين کانالها از طريق اينترنت نگاه کنيد تا از برگشتن پشيمان بشويد.کانالهايی که از طريق اين سايت در دسترس است عبارتند از: شبکه يک،شبکه دو،شبکه سه، شبکه چهار،شبکه آموزش،شبکه تهران و همینطور کانالهای ماهواره ای جام جم یک،جام جم دو وجام جم سه.همینطور سه کانال رادیویی بروم مرزی از طریق این سایت در دسترس می باشد.
برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.

(0) comments

آن دل که تو دیده ای ز غم خون شد و رفت،حبیب‌م،
وز دیده خون گرفته بیرون شد و رفت
روزی به هوای عشق سیری میکرد
لیلی صفتی بدید و مجنون شد و رفت

(0) comments

نقشه حمله بغداد
این نقشه را که این پائین گذاشتم، توسط یکی از بزرگان نظامی طراحی شده:)
من فکر میکنم که حمله اصلی به شهر بغداد از آخر این هفته شروع خواهد شد و فکر میکنم که آمریکایها و انگلیسی ها اینطور که بر روی نقشه مشخص کرده ام به بغداد حمله خواهند کرد، و باز فکر میکنم که تصرف کامل بغداد حداکثر دو هفته وقت خواهد گرفت.


(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۵, سه‌شنبه

یک تفسیر بلند راجب جنگ و جوابی به کسانی که میگویند مردم عراق باید بگویند که چه رژیمی را میخواهند و یا نمیخواهند!
امروز اعلام شد که نيروهای زمینی و زرهی آمريکايی و انگليسی به حدود ۹۰ کيلومتری بغداد رسيده‌اند و هليکوپترهای آپاچی در حدود ۵۰ کيلومتری بغداد به بعثی‌ها حمله کرده‌اند.اينطور که معلوم است آمريکايها و انگليسی‌ها مصمم هستند تا آنجا که ممکن است با بدنه ضعيف و بيمار اين افعی(صدام و رژيمش) درگير نشوند و قوای خود را بر روی سر اين موجود شوم متمرکز نمايند.از اين هفته جنگ وارد فاز جديدی خواهد شد و تعارف به کنار گذاشته خواهد شد.همه می‌دانند که اين رژيم مثل تمام رژيم های ديکتاتور وابسته به جند ده نفر اصلی حکومت است و با از بين بردن اين چند ده نفر تمام حکومت سقوط خواهد کرد! و این چند ده نفر فعلا در بغداد هستند، به احتمال بسيار زياد از اواخر اين هفته تلويزيون و راديوی عراق از کار خواهند افتاد(هدف قرار خواهند گرفت) و به جای آنها آمريکا برنامه پخش خواهد کرد.تمام اميد مردمی که هنوز به رژيم عراق اميدوار هستند به چشم‌شان و گوش‌شان است و برای آنها بسيار مهم است که تلويزيون و رادیو برنامه پخش کند.اما با از کار افتادن اين برنامه‌ها، مردمی که در شهرها هستند از همه چيز بی‌خبر خواهند بود و چه بخواهند و چه نخواهند مجبور هستند که حرفهایی که از تلويزيون و راديو می‌بينند و می شنوند را باور کنند.البته تلويزيونهای خارجی که از بغداد برنامه پخش می‌کنند به کار خود ادامه خواهند داد.ولی از آنجا که ديکتاتورها تمامی پلها را خراب می‌کنند مردم عراق دسترسی به کانالهای ماهواره‌ايی ندارند.(ممنوع است طبق معمول!!)تلويزيون و راديو در حکومتهای ديکتاتوری نقشی بسيار بالا دارند و در عين حال می‌توانند باعث به خاک سياه نشستن همان حکومت بشوند.تصور کنيد که فردا صبح تلويزيون را روشن کنيد و در کانال يک ببينيد که بعد از پخش شدن يک از موزيکهای داريوش در باره وطن، یک مرد و یا زن خیلی شیک و تمیز بگوید که حکومت آخوندی سقوط کرده و نیروهای متحدین با قول آزادی و یکپارچگی وطن عزیزمان مشغول به پایان بردن کار خود هستند، و از مردم عزیز کشورمان خواسته اند که تا حد ممکن از منزل خارج نشوند و در صورت داشتن اطلاعات از گروه های افراطی مانند حزب اللهی های بی وجود با این شماره تماس بگیرند.
هر چقدر هم که دسترسی به کانالهای خارجی داشته باشی، باز ته دلت دچار این شک و تردید می شوی که این خبر احتمالا درست است و بعد از چند روز پخش شدن خبر به همین صورت، تقریبا مطمئن می شوی که این خبر درست است،اگر دولتی باشی که فرار را بر قرار ترجیح می دهی و اگر هم ملتی باشی که ته دلت شاد است و منتظری تا با چشم خود اینها که گفته می شود را ببینی.
برگریدم به جنگ: اوایل این هفته مواضه بعثی ها با راکت و هواپیماهای غول پیکر مانند B-52 بمباران خواهند شد و از اواخر هفته با نزديک شدن و وارد شدن نيروهای آمريکايی به شهر بغداد هواپيماهای کوچکتر که مخصوص شکار تانک و خودرو هستند در کنار هليکوپترهای آپاچی به شدت هدفهای کوچک را مورد حمله قرار خواهند داد و در اصل جنگ درون شهري از اواخر اين هفته و با استفاده از نيروهایی که به همين منظور آموزش داده شده‌اند شروع خواهد شد.همينطور با ورود يه حاشيه بغداد آمريکا از نيروهای عراقی که در اروپا به آنها آموزش داده شده است و داوطلب می‌باشند استفاده خواهد کرد(تا آنجا که من خبر دارم حدود سه هزار نفر عراقی داوطلب در مجارستان آموزش داده شده و آماده رفتن به عراق بودند)
به هرحال چه اين چيزها که به فکر ما می‌رسد درست باشد و چه نباشد،نیروی زمینی آمریکا و انگلیس در این پنج روز بسیار خوب عمل کرده اند، این جنگ پنج روز نیست که شروع شده ولی نیروهای زمینی فقط پنج روز است که وارد عراق شده اند و این پیش روی در خاک عراق برای من که چهار سال در جنگ بوده ام بسیار سریع و عجیب میباشد!! از اینکه عراقی ها با این افتضاح عقب نشینی کرده اند و فقط در اطراف بغداد موضع گرفته اند تعجب نمیکنم.وقتی ارتشی بخواهد وارد جنگ درون شهری بشود باید مطمئن باشد که از طرف مردم آن شهر خطری متوجه آنها نخواهد بود و هیچ کسی بهتر از دولت عراق نمیداند که این بعثی ها هیچ پشتیبانی در شهرهای جنوب و شمال عراق ندارند،
مخصوصا بعد از جنگ داخلی که در سال 1991 درگرفت و حدو دویست هزار شیعه در جنوب عراق توسط رژیم بعثی قتل و عام شدند،اطمینان دولت عراق به شیعه های آن کشور کاملا از بین رفت و به غیر از کشتاری که در آنجا انجام دادند، به نوعی عملا جنوب کشور را مورد تحریم اقتصادی قرار دادند و 65 درصد مردم کشور را تحریم کردند،دنیا که عراق را تحریم کرده بود،و وضعیت مردم جنوب عراق بسیار بد بود و هست.اگر یک نگاه به شهر بغداد بیندازید و نگاهی مثلا به نجف و کربلا بکنید باورتان نخواهد شد که این شهرها در یک کشور هستند!
قابل توجه کسانی که این روزها در دنیا دارند گلوی خودشان را جر می دهند که مردم عراق باید بخواهند یا نخواهند! یک بار این مردم گفتند که این رژیم را نمیخواهند و دویست هزار نفر از آنان قتل و عام شدند!
رژیم صدام رفتنی است و بوی لاشه اش تمام دنیا را برداشته است،دولت عراق از حمایت فراوان آلمان برخوردار بود بود، امروز دولت آلمان هم اعلام میکند که چگونه باید عراق بعد از جنگ را ساخت!

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۴, دوشنبه

دو شبکه خبری مدعی است که حدود پنجاه کیلومتری شهر نجف یک کارخانه و انبار مواد شیمیایی پیدا کرده اند، همینطور میگویند که یک ژنرال عراقی که فرمانده این انبار و کارخانه بوده را اسیر کرده اند، اگراین خبر توسط پنتاگون تائید بشود قصه صدام به دوهفته دیگر هم نمی رسد! این خبر اول از شبکه خبری FOX پخش شد و یک خبرنگار اسرائیلی(روزنامه Jorusalim Post)که با سربازان آمریکایی همراه است هم به روزنامه اش مخابره کرده.
کانالهای تلویزیونی، آلمان،بلژیک، انگلیس،آمریکا، و هلند هم هر ساعت این خبر را از دیشب پخش میکنند!
داره به BINGO نزدیک میشه این جنگ! امیدوارم تائید بشود تا اینها که تو خیابانها تظاهرات می‌کنند بروند دنبال حمام آفتاب گرفتنشان و دیگه زنهای لخت و پتی را در تلویزیون به اسم تظاهرات نبینیم!
بازنده اصلی جنگ(صدام یزید) هم قراره نیم ساعت دیگر سخنرانی تاریخی بکند!(دریغ از اینکه دیکتارتورها از تاریخ چیزی بدانند و یا چیزی یاد گرفته باشند)

(0) comments

شما فکر می‌کنيد نقشه آمريکايها چی هست؟
اينها از بصره و نجف هم رد شدند، بدون اينکه مناطقی که پشت سر گذاشتند را پاکسازی کنند!!
من فکر می‌‌کنم نقشه آمريکا اين هست که سريعا بغداد را تحت کنترل بگيرد، و بقیه جنگ را از طریق رادیو وتلویزیون انجام بدهد! وقتی پایتخت گرفته بشود و صدام بمیرد یا فرار بکند، همین یک ذره انگیزه ای که بعضی از بعثی ها دارند نیز از بین خواهند رفت.
شما چی فکر میکنید؟

(0) comments

صدام در آماده باش کامل!

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۳, یکشنبه

یک کم از جنگ عراق و خاطراتش!
در کنترل گرفتن بندر ام‌القصر و شهر فاو و بعد از آن شهر بصره زياد نيازمند قدرت نظامی نيست.اگر ارتش آمريکا به اندازه ۲۰ سال پيش ايران قوا داشته داشته باشد! گرفتن اين مکانها برايش بسيار ساده است. قبل از اينکه از شهر فاو عقب نشيني کنيم! در آنجا سينما داشتيم(سينماصلواتی، یک پیت خالی روغن و یک کیلو تخمه آفتابگردان هم میدادند) و برق سراسري ايران به آنجا وصل بود و از همه اينها گذشته بيمارستاني بود که ايران در شهر فاو و به صورت زيرزمين ساخته بود(بيمارستان امام سجاد!).همه اینها را باید می دیدی تا متوجه بشوی چی از دست ایران رفت!وقت عقب نشینی هم هر چیزی که ممکن بود در رود اروند ریختیم و با پلی که دیگر به زور آب دهن به هم وصل بود آمدیم به خاک ایران.شهر بصره را هم در عملیات کربلای هشت تا پنج کیلومتری آن رفتیم.
اگر سینه خیز میخواستیم تا بصره برویم! حتما صبح همان شب وسط شهر بصره بودیم که سیاستمداران خائن ایرانی حکم عقب نشینی دادند.هنوز حسرت شاشیدن به عکس صدام حسین در شهر بصره در دل من هست!
رزمندگان آمریکایی! خدا نگهدارتان
عکسهای زیر از مجسمه هایی که صدام حسین در شهر فاو ساخته است می باشد، مجسمه ها که بیشترشان شبیه صدام هستند(از نظر صورت) دارند با انگشت به عنوان متجاوز به ایران اشاره میکنند.
تلویزیون ایران این مجسمه ها را نشان داده؟! یا چون دقیقا لب مرز ایران هستند، نمی بینند!!




(0) comments

به راديوهای دولتی ايران که گوش می‌کنی به نظرت میرسد که حزب بعث عراق داره برنامه به فارسی پخش ميکند!
به خبرگزاريهای ايرانی که مراجعه می‌کنی فکر ميکنی به خبرگزاری دولت بعثی عراق مراجعه کردی!
يکی از خبرها را اينجا ميگذارم براي مثال از سايت بازتاب.اتفاقا کسی که مسئول اين سايت هست، فرمانده سابق سپاه پاسداران است!(خیلی تعجب نباید کرد که با آنهمه افتضاح و بدبختی جنگ تمام شد!)
بنا بر اين گزارش، در همين راستا نشريه و اعلاميه‌هايی در ميان اهالی شهر توزيع شده است.منابع مذكور يادآور شدند حركت مردمي مشابهی نيز در شهر سماوه به وقوع پيوسته است.
مردم سماوه نيزتصاوير و مجسمه‌های صدام را تخريب و شعارهای اسلامی بر روی ديوارها نوشتند.
خوابهای طلایی می بینند! آمریکا سربازش را بفرستد تا رژیم عراق را سرنگون بکند و بعد از آن بگذارد که مسخره بازی و شارلاتانیزم آخوندی در عراق هم تکرار بشود!
دنیا برای اینها تمام شده است، خیلی تعجب ندارد که اینطور هراسناک شده اند.برنامه آینده خودشان را می بینند.جرات نمیکنند به ترکیه "پی زوری" یک اخطار بدهند به خاطر داخل شدن به خاک عراق، بعد برای آمریکایها خط و نشان می کشند.
دریغا که مردم سالهاست میدانند که بچه بِزَن از مادرش اجازه نمیگیرد .و سنگ بزرگ برداشتن علامت نزدن است.

(0) comments

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]