سهراب مَنش

۱۳۸۵ بهمن ۲۳, دوشنبه

فروش لب تاب

عکسی که در زیر مشاهده می‌کنید، یکی از جاهای دیدنی در ایران نیست!


بلکه مشخصات سخت افزاری لب تابی است که من به همراه خود خارج از کشور آورده ام، و مورد استفاده قرار نداده ام.


الان قصد فروختن آن را دارم، مارک لب تاب acer 1640 می باشد و همانطور که در زیر و در عکس مشخصات آن مشاهده می کنید مشخصات سخت افزاری آن به شرح زیر است:









Aspire 1642WLMI

intel pentium M740 processor
(1.73 GHz,533 MHz FSB, 2MB L2 cache)
15.4" WXGA AcerCrystalBarite TFT LCD
Intel Graphics Media Accelerator 900
60GB HDD
DVD-Dualvdouble-layer
(support DVD+Douale Layer/DVD+RW)
512MB DDR2 (support duale chanel)
802. 11b/g wireless LAN



این مشخصات سخت افزاری هست و اگر کسی تمایل داشت، می توانم از طریق ایمیل، برنامه های اوریجینال که بر روی دستگاه نصب شده است را نیز برایش بفرستم.


اگر فکر کردید که می خواهید بیشتر بدانید و یا این لب تاپ را بخرید، با آدرس ایمیل

sohrab(at)gmail(dot)com تماس بگیرید.


جهت اطلاع به عرض می رسانم که قیمت این دستگاه در ایران، و در مغازه ها، بین نهصد و دهزار تا نهصد و هفتاد هزار متغیر است!

اما من فروشنده هستم و این فروش، یک اکازیون می باشد( بالاترین قیمت پیشنهادی، خریدار محسوب می شود)


برای دیدن یک عکس دیگر در سایز خیلی بزرگ اینجا کلیک کنید.


درخواست: از دوستانی که وبلاگ دارند، خواهش می کنم، چنانچه برایشان مقدور است، در وبلاگ خود و یا لینکدونی وبلاگشان، یک اشاره ای به این نوشته بکنند، شاید یکی از دوستان و آشنایان شما که به وبلاگتون سر می زند، بطور اتفاقی مایل به خرید این دستگاه بشود.
برای لینک دادن به این نوشته، اینجا را کلیک کنید تا خواننده مستقیما به این پست وارد بشود.
ممنونم

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]