سهراب مَنش

۱۳۸۴ آذر ۲۱, دوشنبه

اگر یادتان باشد، چندی پیش تعدادی از شرایطی که شریک آینده باید داشته باشد را در این وبلاگ نوشتنم! (مگر می‌شود آن همه پر توقع بودن را فراموش کرد!؟ خودم نوشتم که دوباره بهم گیر ندهید!)
دو روز قبل یکی از نقاشهایی را که از روی مدل کشیده می شود، و معمولا بیشتر شبیه به عکس است تا نقاشی را در فتوبلاگ سایت گذاشتم.
خودم در این دو روز به صورت این زن زیاد نگاه کردم، و به نظرم آمد که این چهره، جهرهٔ دلخواه من است و یا می تواند باشد!
حالا باز ایمیل بدهید و بگویید، نپره توی گلوت داداش!
با کمی دقت که نگاه کنید، متوجه می شوید که چرا نقاش این صورت را برای این نقاشی و مدل انتخاب کرده است.
یک صورت شرقی، نسبتا کم آرایش، و بسیار با نمک!


چیزی که این روزها زیاد گیر نمی‌آید و دختران ما بیشتر سعی دارند که شبیه کسی دیگر باشند تا خودشان، و به همین دلیل قیافه‌اشان کمی عجیب و غریب شده است!
من اگر زن بودم، خیلی سعی می کردم که شبیه به خودم بمانم و از خودم رضایت داشته باشم! ( یک لحظه تجسم کردم که من با این قیافه و هیکل زن باشم، خدایی که " نکبت" بهترین کلمه برای این شخص است! :))


با بعضی از دوستان که صحبت می‌کنم، می گویند که این صورت‌ها دیگر تمام شده و باید آنها را در همین نقاشی‌ها و عکس ها ببینی!

به نظر خودم اما اینطور نیست و هنوز هم با یک کم جستجو می شود، پیدا کرد!
به هرحال هر که طاووس می‌خواهد باید جور هندوستان رفتن را نیز به جان بخرد.

همین الان که بنده مشغول نوشتن این پست هستم، خانمی را می‌شناسم که این نقاشی در برابر ایشان باید بوق بزند و جلو برود!(البته شباهت دارند با این عکس)
چهره‌اش می درخشد، و درونش نیز زلال است!
حیف که بچه‌پرو هایی مثل من را تحویل نمی‌گیرد، وگرنه ممکن بود سرنوشت من طور دیگری باشد!
همه اینها را گفتم که بگویم این سایت به غیر از وبلاگ عمومی یک فتوبلاگ نیز دارد، تماشا کنید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]