سهراب مَنش

۱۳۸۴ مهر ۲۰, چهارشنبه

کتابخانه سایت
همانطور که می دانید، آقا ابی عزیر و شراره خانم در این سایت و در صفحه کتابخانه هر هفته مطلبی را پست می کنند که به نظر من واقعا ارزش خواندن دارد.
شما هم اگر مایل هستید این مطالب را بخوانید می توانید به این صفحه بروید و مطالب آقا ابی را زبر عنوان بشنو از نی و همینطور نوشته های شراره خانم را زیر عنوان « گزیده‌ای از کتابها» مطالعه کنید.
مطمئن باشید که خواندن مطالب این دوستان عزیز بسیار مفید و آموزنده است.
هر دو نفر سعی می کنند که تا جای ممکن مطالب ساده باشد و قابل درک برای همه اشخاص باشد.
من به شخصه از این صفحه بسیار لذت می برم و از این دوستان سژاسگزارم که وقت خود را در اختیار این سایت ناقابل گذارده‌اند.

فتو بلاگ سایت
چند روزی است که من دوباره کار با صفحه فتو وبلاگ را شروع کرده‌ام و هر چند روز یکبار عکسی در آن آپلود می کنم.
اگر شما نیز عکس جالبی دارید و مایل هستید در فتوبلاگ این سایت به نمایش در بیاید، لطفا آن را برای من با ایمیل بفرستید.
آدرس ایمیل من sohrab[@]gmail[dat]com می باشد.
فراموش نکنید که موضوع ایمیل را عکس برای فتو وبلاگ بنویسید.
به زودی توضیحاتی نیز در رابطه با صفحه ۱۰۰۱ خواهم نوشت، و توضح خواهم داد که چه سایتهایی را می توانید در این صفحه پیدا بکنید.

نظر بدهید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]