سهراب مَنش

۱۳۸۴ مهر ۱۷, یکشنبه

ماه رمضان
ماه رمضان آمد و رفت و من هنوز هیچ کلمه‌ای در مورد آن ننوشته ام!
یک چیزی بگم، یک وقت فکر نکنید من لال شدم.
چیزی که میخوام بگویم این است که من از بعضی آدمها اصلا خوشم نمی‌آید!
وقتی ماه رمضان می‌‌رسد و این آدم‌ها روزه می‌گیرند و خودشان هم باور می‌کنند که واقعا مشغول به شکسن چیز خاصی(یکی از اعضای بدن یک غول را خودتان انتخاب کنید لطفا!) هستند، من دو برابر از این آدم‌ها بدم می‌آید.
نمی‌توانم درک کنم که اینها چطور فراموش می‌کننند که یازده ماه در سال آدم‌های بسیار ...ارکسته‌ای هستند و نمی‌توانند در این یک ماه و با نخوردن یک وعده غذا، تمام آن یازده ماه را گربه شور کنند!
آنهایی هم که همه دوازده ماه‌ سال خوب هستند و توی این یک ماه کمی به خودشون سختی می‌دهند را دوست دارم.
دوستان عزیز اگر خدا بهتون در این یک ماه بصورت ویژه آنتن می‌دهد، لطفا سفارش من را هم بکنید!
چیز خاصی نمی‌خوام، همین که چندین میلیون دلار پول بدهد و یک تن سالم، بقیه اش را خودم می‌توانم ردیف بکنم.
پی‌نوشت: به همان دوستانی که از طرف خداوند آنتن ویژه می‌گیرند، تاکید می‌کنم که فقط موقعی که وسط روز گشنه هستید و از بیکاری دارید این وبلاگ را می‌خوانید، به یاد من نباشید.
لطفا وقتی لپ‌های گرامی‌تون از زور زولبیا باد کرده و یا موقع سوختن گلویتان، وقتی آش رشته را دارید هورت می‌کشید، آنموقع‌ها به یاد ما باشید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]