سهراب مَنش

۱۳۸۴ شهریور ۲۵, جمعه

خسرو و شیرین ۳
من هنوز قسمت چهارم و ژنجم این داستان را پیدا نکرده‌ام.
اما تصمیم گرفتم که حتی اگر آن دوقسمت پیدا نشوند، هفده قسمت دیگر را بر روی سایت بگذارم.
اگر داستان را در گذشته گوش کرده باشید، حتما در جریان هستید که این داستان از وسط آن بسیار شنیدنی تر می شود، که در این سری از فایلها که من بر روی شبکه می‌گذارم از قسمت نهم به بعد است که داستان یکدست عشق میان خسرو وشیرین است.
تصمیم با خود شما! اگر مایل بودید گوش کنید و اگر فرک کردید که بی‌فایده است که هیچ.





در صورتی که پلیر وبلاگ مشکل دارید، با کلیک بر روی این کلمات نیز می توانید داستان را گوش بدهید و یا دانلود کنید.

نظر بدهید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]