سهراب مَنش

۱۳۸۴ شهریور ۱۹, شنبه

خسرو و شیرین، قسمت اول

از امروز سعی می کنم که هر دو و یا سه روز یکبار داستانهای عاشقانه ایرانی را که بر روی سرور خودم سوار کرده ام در وبلاگ بگذارم.
توضیح ضروری این است که این داستانها حدود سه سال قبل از رادیو آزادی ضبط شده و من با کمی ادیت کردن آن را در اختیار شما می گذارم.
هر کدام از این فایلهای صوتی به مدت دو روز بر روی شبکه خواهد بود و بعد از روی شبکه برداشته می شود و قسمت بعد را آپلود خواهم کرد.
برای شروع تصمیم گرفتم از داستان خسرو و شیرین شروع کنم که حدود نوزده قسمت است!
شاید اگر استقبال زیاد باشدُ هر شب یک قسمت جدید را در سایت بگذارم.
فایلها به صورت ام پی ۳ است و حجم آنها بین دو تا سه مگابایت می باشد و زمان آنها حدود پانزده تا بیست می باشند.
پس این شما و ای هم اولین قسمت از داستان عاشقانه خسرو شیرین.
دوستانی که در ایران هستند و یا خط دیال آپ دارند، باید چند دقیقه ای برای لود شدن فایل صبر کنند.








اگر احیانا نتوانستید از روی پلیر روی صفحه به داستان گوش بکنید اینجا کلیک کنید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]