سهراب مَنش

۱۳۸۳ بهمن ۳, شنبه

تست کردن یک مسنجر جدید
شاید شما هم تاکمون در باره کیفیت بالای این مسنجر که نام آن اسکی‌پی هست چیزهایی شنیده باشید.
من چند وقتی است که این مسنجر را دانلود کرده‌ام، ولی تاکنون موفق به امتحان کردن آن نشده‌ام.
اگر کسی از دوستان از این مسنجر استفاده می‌کند، می‌تواند از طریق فرستادن پیام به آی-دی sohrab_manesh با من تماس بگیرد(از طریق همین مسنجر)
البته من بسیار مایل هستم که ویس چتآن را امتحان کنم.
تمامی کارهایی که یک مسنجر معمولی مانند یاهو مسنجر انجام می دهد از طریق این مسنجر نیز امکانپذیر است.
از جمله: تکست چت، ویس چت، و فرستادن فایل به همدیگر.
اگر مایل به دانلود این مسنجر هستید به آدرس www.skype.com مراجعه کنید و آخرین ورژن آن را دانلود کنید.
برای استفاده از این مسنجر مانند بقیه مسنجرها نیاز به یک ای دی دارید.
پر کردن فرم و گرفتن یک آی دی فقط چند دقیه وقت شما را می‌گیرد.
توضیح اینکه من معمولا اواخر شب به وقت ایران آنلاین هستم.



اگر شما این مسنجر را دارید و مایل هستید که من با شما تماس بگیرم، لطفا آی دی خود را در نظر خواهی و یا از طریق ایمیل برای من بفرستید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]