سهراب مَنش

۱۳۸۳ بهمن ۱, پنجشنبه

روز پنجم
پنج شنبه؛ بیستم ژانویه ۲۰۰۵ ساعت ۱۱:۰۰ صبح
امروز صبح به دکتر خانوادگی زنگ زدم و ازش وقت ملاقات گرفتم، و بعد از آن بهش گفتم که دیروز منشی‌ات حسابی اعصاب من را به هم ریخته، طوری که من نمی‌توانم از ناراحتی عصبی(!) امروز و شاید فردا سر کار بروم!
دلیلش را پرسید، موضوع دیروز را بطور کامل توضیح دادم و گفتم که من از دیروز غش کردم، و افتادم!
دکتر هم گفت نیازی نیست کار بکنی و فردا برایت یک برگه استعلاجی برای دو روز می‌نویسم!
من هم با دلخوری بسیار قبول کردم ;-)
ولی موضوع مرض قند داشتن طبق توضیحی که برایش از طریق تلفن دادم کاملا جدی است، و گفت اگر همه این علائم که می گویی درست باشد، قند خونت یک چیزی تو مایه های قمر در عقرب است، و حتما باید سریعا آزمایش خون بدهی تا میزان آن معلوم بشود.
***********
فیلم های ایرانی
همانطور که می دانید قرار بود، کسانی که چند سال پیش دست به هواپیما ربایی زده بودند دیروز به دار آویحته شوند، اما ظاهرا به علت کم سن و سال بودن دو نفر از آنها فعلا این حکم اجرا نمی شود.
داستان هواپیما ربایی همانی است که بر اساس آن فیلم ارتفاع پست را ساخته اند.
دیروز به یکی از سایتهای ایرانی مراجعه کردم و فیلم را دانلود کردم تا دوباره ببینم.
اگر اینترنت شما هم دارای سرعت بالا می‌باشد، می توانید با کلیک کردن اینجا فیلم را مشاهده کنید.
من البته به غیر از این فیلم حدود چهارده فیلم دیگر نیز دانلود کردم!
تمامی فیلمها از سایت www.arian.se می باشد.
نظر من در مورد حکم اعدام:
از آنجا که در این حادثه به کسی آسیب جسمی نرسیده، می شود متهمان را با یک درجه تخفیف می توان به زندان ابد محکوم کرد.
نمی دانم وحشتی که در ساعات هواپیما ربایی بر کسانی که داخل هواپیما بوده اند چقدر بوده است، اما می دانم که حداقل مجازات برای عاملان این کار حبس ابد می باشد، هر چند که من با جکم اعدام نیز مخالفتی ندارم، البته فقط برای نفر اول و نه آن دو برادر که تا قبل از ربایش بی اطلاع بوده اند.
توی وبلاگها ددیم که باز نامه گذاشته اند برای امضا و دوباره پتشین بازی هست!
ظاهرا کار وبلاگ نویسان شده حمایت از قاتلین و هواپیما ربایان!
من مطمئن هستم که این موضوع از چند روز قبل توسط خود قوه قضائیه در بین روزنامه پخش شد، تا عکس العمل مردم را برانگیزد و اینها به اصطلاح در یک رافت اسلامی و در واقع برای سیاه بازی در جامعه جهانی فعلا از حکم اعدام آنها صرفنظر کنند! و به اروپا بگویند آنچه که شما چند روز قبل از طریق پارلمان اروپا گفتید کاملا نادرست است و این نمونه بارز آن!
فعلا همین


من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]