سهراب مَنش

۱۳۸۳ دی ۱۵, سه‌شنبه

کمی تردید، کمی تعجب
از دیروز صبح که در نظر خواهی نوشته روز قبل و یا در واقع گذاشتن یک عکس نظر پدرام را خوانده ام، دچار کمی تردید و کمی تعجب شده ام!
پدرام جان در نظر خواهی نوشته‌اند: سایتی که من عکس دیروز را در آن آپلود کرده‌ام، در ایران جزو سایتهای فیلتر شده است.
حتی برای اطمینان وبلاگ مرا برای بار دوم از مکانی دیگر باز کرده و در کمال تعجب خودش و خودم، سایت واقعا فیلتر شده است!
اما این نظر را فقط پدرام عزیز از ایران نوشته، و با توجه به اینکه روزانه حدود ۵۰ نفر به این وبلاگ مراجعه می‌کنند و تعداد ۲۵ نفر آنها از ایران هستند، این موضوع برای من کمی عجیب شده است.
برای همین امروز دوباره عکسی در وبلاگ می‌گذارم که آن را در دو سایت آپلود کرده‌ام.
عکس اول در یک سایت دیگر آپلود شده و عکس دوم را در همان سایت دیروزی آپلود کرده‌ام.
از دوستان عزیزی که از ایران به این وبلاگ مراجعه می‌کنند، خواهش می‌کنم که اگر آنها هم یکی از عکسها و یا هر دوی آنها را فیلتر شده می‌بینند، این مطلب را در نظر خواهی وبلاگ بنویسند.
اگر احیانا دوستان خارج از ایران نیز برای دین عکس‌ها مشکلی دارند، آنها نیز لطفا در نظر خواهی بنویسند.
یکبار دیگر از دوستان عزیز در ایران می‌خواهم که بنویسند آیا عکسها را می‌بینند یا خیر؟ سپاسگزارم.
عکس شماره یک

گل یخزده


عکس شماره دو
عکس دوم، یک روز بعد بخاطر حجم زیاد وبلاگ از روی وبلاگ رداشته شد.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]