سهراب مَنش

۱۳۸۳ دی ۱, سه‌شنبه

گزارش شب یلدا
خوب اینطرف‌ها از شب یلدا زیاد خبری نیست، و به غیر از بهتر شدن فیلمهای تلویزیون در این چند روز که به مناسبت عید کریسمس هست، اتفاق دیدنی دیگری به نظر نمی آید!
در این روزهای آخر سال میلادی اتفاقات مشابه قبل از عید خودمان در بین مردم معمول هست.
خرید کردن بیشتر و تر و تمیز کردن خانه، بستن چراغهای ریز در پشت دربها و پنجره ها و ..
اگر کمی خوش شانس باشند، احتمالا کمی هم بارندگی برف!
*****
خودم دو سه روزی است که مشغول تمیز کردن خانه جدید هستم، تا آخر این برج(۹ روز دیگر) باید این خانه را خالی و تمیز تحویل صاحبخانه بدهم و البته باید خانه جدید را هم تمیز بکنم و اسباب کشی کنم! همه اینها بصورت یکنفره هست، و روی کسی برای کمک کردن در اسباب کشی نمی‌توانم حساب بکنم.
امیدوارم که بتوانم این کارها را انجام بدهم .
*****
حالا که چند کلام از شب یلدا نوشتم، بد نیست که یک عکس یلدایی هم در وبلاگ بگذارم.
عکس از سایت میراث فرهنگی هست.



این سایت در رابطه با پیدا شدن مردان نمکی در یکی از معدنهای زنجان، از مردم نظر خواسته بود، و پرسیده است که مردم در مورد علل مرگ و اینکه اینها چه کسانی می‌توانند باشند سوال کرده است!
فکر نمی‌کنم این آخر شبی نوشته ای خنده دار تر از نظرات مردم در این مورد پیدا بکنم!
حتما اگر فرصت داشتید نظرات مردم در مورد پیدا شدن این دو مرد در معدن نمک را بخوانید، مطمئن هستم که خواندنش بهتر از خواند وبلاگهای واسمه‌ای مثل وبلاگ خودم است!
شاد باشید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]