سهراب مَنش

۱۳۸۳ آذر ۱۸, چهارشنبه

ادامه سلام ها
عرض کنم من ساعت دوازده شب که روز جدید شروع می‌شود، دوباره به کانتور(کنتور سابق!) سر زدم، و تعداد ۳۵ نفر به ۶۸ نفر رسیده بود.
از این ۶۸ تا باید هشت تا ویزیت را برای خودم بگذارم، و رقم ۶۰ نفر در روز مثل سابق میانگین روزانه بازدید از این وبلاگ است.
چند تا شهر جدید و کشور جدید بین این شصت و هشت تا بود که به لیست قبلی اضافه کردم، و بقیه تکرار کشور ایران و کانادا هستند. و چند تا از آی پی ها را هم نمی تواند مشخص کند که از کدام شهر و کشور هستند. به هرحال به همگی این شصت نفر سلام.
برای دیدن بقیه لیست، در پست قبلی از شماره بیست به بعد را ببینید

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]