سهراب مَنش

۱۳۸۳ آذر ۵, پنجشنبه

FireFox
فایر فاکس
تا آنجا که من از طریق کنتوری که گاه گاهی بر روی این وبلاگ می‌گذارم فهمیده ام، بیشتر دوستانی که به این وبلاگ سر می‌زنند از ایران هستند و با خط‌ های کم سرعت و اعصاب خورد کن، خودشان را به این وبلاگ و یا سایتهای دیگر می رسانند.
برای این عزیزان و یا دوستان دیگری که از خط تلفن معمولی برای وصل شدن به اینترنت استفاده می‌کنند، پیشنهادی دارم.
همانطور که می‌دانید چندین نوع اینترنت اکسپلور در دنیا وجود دارد که بعضی از آنها مثل ویندوز مجانی است و بعضی مثل اپرا خریدنی هستند.
اما این اواخر یک اکسپلورر خوب در اینجا دارد رونق زیادی می‌گیرد که به نظر من بیشتر به درد ایران می خورد تا اینجا!
این نرم افزار حجم کمی دارد( حدودا چهار و نیم مگابایت) و از سرعت بسیار بالایی نسبت به مثلا اینترنت اکسپلور ویندوز برخوردار است.
من بر روی کامپیوترم نوع اپرا را هم دارم که سی و نه دلار پول آن است( اگر اشتباه نکنم) که از ویندوز سریعتر است و به قول معروف خوش دست تر هم هست.
اما این فایر فاکس سرعتش از اپرا نیز بالاتر است.
بدترین سایتی که من به آن گاهی سر می‌زنم سایت اورکات است، که برای باز شدن هر صفحه آن باید چند دقیقه معطل ماند، اما با این اکسپلورر صفحات این سایت به سرعت باز می‌شود.
به هرحال پیشنهاد من این است که حتما آن را دانلود کنید و امتحانش بکنید.
مطمئن هستم بعد از نصب شدن راضی خواهید بود.
برای دانلود کردن بر روی عکس زیر کلیک کنید. در صفحه‌ بعدی که برایتان باز خواهد شد، سمت راست، بالای صفحه لینک دانلود هست.
اگر به هر دلیلی نتوانستید از آنجا که سایت اصلی این اکسپلورر است برنامه را دانلود کنید، در نظرخواهی بنویسید تا با ایمیل برنامه را برایتان بفرستم

در صورت داشتن هر گونه مشکلی یا از نظر خواهی و یا از طزیق ایمیل به من خبر بدهید


من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]