سهراب مَنش

۱۳۸۳ آبان ۶, چهارشنبه

موزیک رپ ایرانی
حتما خیلی از شما هم مثل من چندین سال است که این موزیکهای رپ به گوشتان خورده است و شاید خیلی از شما هم مثل من موقع شنیدن این نوع موزیکها چهار تا شاخ در آوردید، که کجای این موزیک زیبا است که اینقدر معروف شده. مخصوصا توی این موزیک، سیاه پوستهای آمریکا زیاد اسم و رسمی برای خود پیدا کرده اند.
آدمهایی که توی بد دهنی ، دو تا سور به بچه های پایین شهر تهران زده‌اند!
چندی پیش یکی و یا دو نفر از رپ خوانهای ایرانی مثل دیو و یکی دیگر اسمشان در وبلاگها پخش شد.
اما از آنجا که این خواننده سیاسی می‌خواند، نتوانست به ما ایرانیها موزیک رپ را نشان بدهد.
چند روز قبل به صورت اتفاقی به یک سایت رفتم به نام "هیچ کس" که ظاهرا سایت یک خواننده آماتور رپ ایرانی است.
سه تا از موزیکهاش را در سایتش برای دانلود کردن گذاشته بود.
منتها بعد از دانلود کردن تازه متوجه می‌شدی که به خاطر یک ایراد فنی قادر به شنیدن آن نیستی!
به هرحال من دو عدد از آهنگهای رپ را تعمیر(!) کردم و روی این وبلاگ می‌گذارم.
دلیل اینکارم این است که با زبان مادری با این موزیک بیشتر آشنا شوید، هر چند که مثل خود علاقه زیادی به این نوع موزیک نداشته باشید!
موزیک اول به نام" برو بکس خلاف" و موزیک دوم به نام "مستِ مست" است
گوش کنید.


برو بکس خلاف
۶۰۰ کیلوبایت

موزیک بعدی هم به نام مستِ مست است

معذرت خواهی: متاسفانه بر اثر یک اشتباه من پست قبلی را که یک عکس بود دیلیت کردم.
پاک شدن آن عکس مهم نیست، اما از دوستان عزیزی که زیر آن عکس نظر نوشته بودند معذرت میخواهم.
آورا عزیز دوست عزیز دیگرم مهران و یک دوست عزیز دیگر که اسمی از خود نگذاشته بود و ... به جای اسم او بود. شرمنده هر سه شما عزیزان.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]