سهراب مَنش

۱۳۸۳ مهر ۱۵, چهارشنبه

مشکل در پست کردن و شب زنده داری
از دو شب قبل من با بلاگر مشکل پیدا کرده ام!
نمیدانم این مشکل فقط برای من بود و یا در سیستم بلاگر اشکلالی پیش آمد بود؟
به هرحال دو تا مطلب نوشته بودم که با هر بار کلیک کردن برای پست شدن مطلب، هر چه که نوشته بودم از بین رفت!
اینهم یکجور ضد حال هست که به من خورد.
فقط یک توضیح کوتاه راجب شعری که در مورد وطن نوشته ام بدهم، و آن این است که من فقط می دانم این شعر را یک خواننده به نام عصار اجرا کرده و من از اینکه چه کسی شعر آن را گفته بی خبر هستم.
سادگی شعر و در عین حال زیبا بودنش باعث شد که من آن را از روی فایل صدا پیاده کنم و در وبلاگ بنویسم
************
خوب الان که دارم این نوشته ها را تایپ می کنم ساعت سه و پنجاه دقیقه بامداد روز پنج شنبه است!
هر کاری کردم خوابم نبرد و خوابم نمی آید و از آنجا که فردا هم تعطیل هستم تصمیم گرفتم تا روشن شدن هوا بیدار بمانم و فردا بعد از انجام دادن چند کار اداری کمی استراحت بکنم.
در مورد خودم خبر خاصی نیست!
دو روز قبل یک خانه سه اطاق خوابه برایم پیدا شده بود. بعد از اینکه به محلی که منزل در آناست رفتم، دیدم که خانه تقریبا پشت بیمارستان شهر است و برای همین از گرفتن این خانه انصراف دادم. من که صبر کرده ام، حالا باز هم کمی صبر می کنم تا شاید جای بهتری برایم پیدا بشود. اجاره آن خانه که به نام من در آمده بود، چیزی حدود دویست و پنجاه یورو است!
در حالی که من اینجا برای زندگی در یک سوئیت کوچک و قدیمی مبلغ سیصد و هفتاد و پنج یورو پرداخت می کنم.
فکر می کنم اگر کمی صبر کنم بتوانم یک خانه نسبتا خوب پیدا کنم. دیگه به قول معروف یا شانس و یا اقبال!
*************
یک علامت آنلاین بودن در یاهو مسنجر امشب در کنار صفحه می گذارم، تا اگر کسی مایل بود، بتواند برایم امشب از طریق یاهو پیغام بفرستد و کمی صحبت کنیم.
تاکید کنم که من اصلا حوصله تایپ کردن ندارم و فقط مایل به صحبت کردن هستم.
فعلا که توی یاهو مسنجر من تمامی افراد مرحوم شده اند و هیچکس از سر شب آنلاین نیست!
البته من در حال حاضر توی چت روم وب سایت خودم هستم!
بغل صفحه و زیر لوگوی وبلاگ را که نگاه بکنید یک لوگوی چت در آنجا می بینید، با کلیک کردن بر روی آن برایتان صفحه ای باز می شود. بعد از انتخاب اسم، روی کلمه لاگین کلیک کنید و وارد چت روم که صوتی هست بشوید.( البته اگر مایل بودیدو باز تاکید کنم که من فقط امشب آنجا هستم)
**********

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]