سهراب مَنش

۱۳۸۳ شهریور ۳۰, دوشنبه

مشتی بر دهان زورگویان
ساعت۰۱:۱۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۸۳
از این ساعت به مدت بیست و چهار ساعت، به عنوان اعتراض به سرکوبی آزادی در ایران، و برخوردهای غیر قانونی با دست اندرکاران روزنامه‌ها و اینترنت و سایتهای خبری و سیاسی، و همینطور دستگیری روزنامه نگاران و دارندگان سایتهای اینترنتی، نویسنده این وبلاگ در یک حرکت سمبلیک نام امروز را بر وبلاگ خود می‌گذارد. و به اخبار سایت امروز و وبلاگ بامداد لینک می‌دهد.
توقع اینجانب از کسانی که صاحب وبلاگ هستند این است که کاری مشابه را برای امروز انجام دهند، و کسانی که وبلاگ ندارند، بر روی لینک های داده شده کیلیک کرده و سری به این دو سایت بزنند.
********
خبر از سایت امروز
برنامه بسیج ومجلس آبادگر برای طراحی لباس بانوان
فاطمه آجرلو، مخبر كميسيون زنان مجلس آبادگرگفت: فراكسيون زنان مجلس در خصوص بحث كارشناسي لباس ملي و الگوي حجاب كامل با بسيج خواهران جلسه اي برگزار كرد. اين موضوع به اوامر مقام رهبري و خواسته ايشان از وزارت ارشاد برمي‌گردد كه لباس ملي طراحي و به جامعه ارائه شود ولي اين دستور، نشنيده گرفته شد و به آن پرداخت نشد كه مجلس هفتم، قصد دارد، اين موضوع را پيگيري كند.

خبری از سایت بامداد
ابراهيم حاتمي‌كيا: آقايان اگر اين بار قرعه بنام سينما خورده كه بايد ادب شود ،لااقل شان و حال و متهم را رعايت كنيد.
در پي احضار برخي از دست‌اندركاران جشن خانه‌ي سينما، ابراهيم حاتمي‌كيا، مطلبي اختصاصي را در اختيار خبرگزاري دانشجويان ايران قرار داد.
به گزارش ايسنا، متن كامل نظرات ابراهيم حاتمي‌كيا در اين خصوص به شرح ذيل است:
ادامه خبر....



خبر از سایت امروز
رسوائی هاوائی وحیثیت قوه قضائیه
اخذ مدرك از شعبه دانشگاه هاوايي در تهران توسط بسياري از مسئولان قوه قضائيه، از جمله مديركل دادگستري تهران به اندك حيثيت اين قوه لطمات زيادي وارد كرده است.
*******
خبر از سایت بامداد
ندامتنانه برای پرسش از رئیس جمهور!
پس ازمصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهور خاتمی وطرح سوال خبرنگار روزنامه همشهری درباره دستگاه های موازی خبر رسیده است که شهردار آبادگر تهران از این سوال بسیار خشمگین شده است .
به گزارش ارسالی به روزنت بامداد در چند روز گذشته این خبرنگار از سوی مسولان همشهری تحت فشار بوده است که تا با نوشتن نامه ای به صراحت از طرح این سوال ابراز ندامت کند و اعلام نماید که این سوال و ایجاد شبهه! نظر دشمنان بوده و وی اشتباها این پرسش را مطرح کرده است.
*********
در صورتی که دسترسی به سایت امروز از لینکهای بالا ممکن نمی باشد، می توانید به وبلاگ سایت امروز مراجعه کنید.
http://emrooznews.blogspot.com/

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]