سهراب مَنش

۱۳۸۳ شهریور ۱۱, چهارشنبه

ثبت رکوردها
به مناسبت تمام شدن بازیهای المپیک، دیدم بی مناسبت نیست اگر من هم رکوردهای جدید خودم را در اینجا به ثبت برسانم!
۱- اولین رکوردم مربوط است به رشته بدهکاری به اشخاص که در این مدت از مرز ۳۵۰۰ یورو گذشته است.
۲- رشته دوم مربوط است به تمیز نکردن خانه که آخرین آن از مرز سه هفته گذشته است.
۳- رشته بعدی مربوط است به اصلاح کردن صورت، رکوردی که از خودم به جا گذاشتم، نتراشیدن ریش و سبیل به مدت بیست روز بود.
۴- رکورد بعدی مربوط است به نخوردن غذای گرم، که مدت زمان ۱۰ روز را در بر می‌گیرد ( دو شب پیش به منزل دوستم دعوت شدم و آنجا شام قیمه خوردم)
۵- خربزه نخوردن! بله درست خواندید. من ۱۰ سال بود که خربزه ایرانی نخورده بودم، که آن هم به مدد زن دوستم که از ایران با خود خربزه آورده بود، بعد از ده سال دوباره خربزه خوردم.
۶- رکورد بعدی نرفتنم به سلمانی است. حدود ۳ ماه است که به آرایشگاه نرفته‌ام. البته در این مدت دو بار موهایم را به کمک دوستم با ماشین از ته تراشیده‌ام.
۷- نشسن ظروف خانه! حدود ده روز من در منزل هیچ ظرفی را نشستم، و چند روز قبل بعد از اینکه توی درب قابلمه غذا خوردم، مجبور شدم از بی ظرفی، آنها را بشورم. البته نصف بشقابها و قاشق چنگالها را دور ریختم.
....
احتمالا بقیه چیزها که از ذهنم بیرون رفته و یاد نمی‌آورم را به لیست اضافه خواهم کرد.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]