سهراب مَنش

۱۳۸۳ خرداد ۶, چهارشنبه

نظر خواهی
از چند وقت قبل که سیستم بلاگر و قیافه‌اش تغیر کرده، یک سیستم نظر خواهی هم به آن اضافه شده که من دیشب کد آن را در قالب وبلاگ کپی کردم و نظرخواهی خود بلاگر زیر هر نوشته ای آمده است.
منتها نمی دانم که امکان نظر دادن برای همه کسانی که به وبلاگ سر می زنند وجود دارد یا نه؟
دو تا گزینه داشت. اولی Anymous بود و یکی دیگر کسانیکه در این وبلاگ عضو هستند!
اولی را خودم امتحان کردم، ولی امکان اینکه نام و یا آدرس ایمیلی وارد شود وجود نداشت! پس نمی‌شد تشخیص داد که چه کسی نظر را نوشته است!؟
برای همین من گزینه دومی را انتخاب کردم. ولی نمی‌دانم، امکان نظر دادن برای همه دوستان وجود دارد یا نه؟
لطفا اگر حالش را داشتید، نظر خواهی زیر نوشته را باز کنید و یک امتحانی بکنید.
اگر انجام شد که معلوم می شود، اگر هم نتوانستید در آن نظر بدهید، در همان نظرخواهی قبلی که آن هم فعلا زیر نوشته ها است بنویسید.
توضیح: جهت اطلاع بع عرض می رسانم که نظر خواهی خود بلاگر همان است که نوشته Comment و قبلی را هم که آشنا هستید!

Comments:
سلام...براي نوشتن پيام لازم نيست حتماً پسورد و يوزرنام بدهيم. در زير صفحه کامنت مي توان گزينه
or anonymously
را انتخاب کرده و پيام بنويسيم البته بدون مشخصات نام شخص و وبلاگش. نکته گو
 
سلام سهراب جان
اين دومين پيام من است. البته اين نحوه کامنت گذاشتن کمي قديمي است. فرد بايد خود، نامش را در آخر نوشته اش بنويسد و مشخصات وبلاگش را نمي تواند بدهد تا احياناً شما بتوانيد سريعاً به او دسترسي داشته باشيد مگر اينکه نشانيش را هم خودش بنويسد. البته براي دوستاني که آنها را از روي نام مي شناسيد بدک نيست. ولي روش همان است که در پيام اول گفتم. نکته گو
 
سلام بر سهراب
اين سومين پيام منست! ضمنا يادم رفت بگويم که در اين روش بايد سه صفحه لود شود تا پيام بنويسيم که البته طولاني است. يکبار اصل مطلب وبلاگ در يک صفحه ديده مي شود. سپس صفحه کامنت لود شده و بعد بايد صفحه پيام شخص مهمان را باز کرد تا پيام بنويسيم. ضمناً من ديگر پيام ندارم و پيامدان من خشک شده! خداحافظ شما. نکته گو
 
ارسال یک نظر

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]