سهراب مَنش

۱۳۸۲ بهمن ۲۸, سه‌شنبه

سرگرمی
به لطف کامپیوتر و اینترنت، دیگر نیاز نیست که برای بعضی از بازیها، حتما ورزشکار باشی!
این بازی که اینجا گذاشتم، یک نمونه است.
نمیدانم تاکنون با کامپیوتر گُلف و یا بیلیارد بازی کرده‌اید یا نه؟
بازی پائین مشابه این نوع بازی‌هاست. البته بازی مورد علاقه من از طریق اینترنت، تخته نرد است، و معمولا وقتی پای اینترنت هستم، در سایت GamesGrid تخته نرد بازی می‌کنم.
ضرب شصت من در بازی پائین به بیشتر از ششصد متر نرسید، ببینید شما چکاره هستید؟!





*********
چند روز قبل در مورد اخلاق دوستم که به تازگی از ایران بازگشته، چند خطی نوشتم، بعضی‌ از دوستان گفتند که زیاده‌روی کرده‌ام و بعضی هم موافق قسمتهایی از نوشته بودند.
به هرحال آن چیزی که من نوشتم، نظر شخصی من بود، از آنجا که چند سالی است از ایران دور هستم، به یکی از کسانی که به این وبلاگ سر می‌زند پیشنهاد دادم، به عنوان کسی که در ایران زندگی می‌کند، یک یادداشت در مورد اخلاق عمومی مردم ایران بنویسد و آن را در وبلاگ بگذارم. البته ایشان هنوز جوابی به ایمیل نداده‌اند. اگر اینکار را کرد، نوشته ایشان را در وبلاگ خواهم گذاشت.

********
اگر حوصله نگاه کردن به یک فلش چند دقیقه‌ای را دارید، این فلش را نیز نگاه کنید.
اسمش wat is PEACE هست.
به نظر خودم؛ گاهی اوقات ضروری است که انسان به یاد بیاورد چه چیزهایی به او آرامش می‌دهد!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]