سهراب مَنش

۱۳۸۲ دی ۲۹, دوشنبه

ساعت ۲۲:۳۰ شب: يک شنبه ۱۸ ژانويه
يکی از کانالهای تلویزیونی هلند، فیلم مزخرف« بدون دخترم هرگز» را پخش می‌کند!
هر بار که چشمم به این فیلم افتاده، تمام وجودم پر شده از کینه و نفرت نسبت به ایرانیهایی که در این فیلم نقش بازی کرده‌اند!
اگر پولهایشان را جمع می‌کردند و یک فیلم پورنوی ایرانی می‌ساختند، هم معروف می شدند، و هم حتما بیشتر از این چند صد دلاری که به خاطر بازی در این فیلم گرفته اند گیرشان می‌آمد! موضوع شرف و آبرو و این حرفها هم که اصلا برایشان معنی ندارد تا نگران این چیزها بشوند! کسی که حاضر می‌شود فرهنگ و مردم خودش را به خاطر چند تاصد دلاری زیر پا بگذارد، حتما نگرانی راجب این موضوعات ندارد.
از آنطرف یک سازمان خیریه در هلند یک شماره حساب اختصاصی برای زلزله زدگان بم باز کرده، و چند نفر از گویندگان معروق شبکه های تلویزیونی در یک آگهی تلویزیونی به همین مناسبت شرکت کرده و از مردم می خواهند تا به زلزله زدگان کمک کنند. این آگهی تلویزیونی معمولا قبل از شروع چند برنامه تلویزیونی معروف و پر بیننده پخش می شود، و ظاهرا تا کنون نزدیک به دو میلیون یورو پول جمع شده است. امیدوارم که این پول به دست نیازمندان واقعی آن برسد.
خاطرات:
یک قسمت دیگر از خاطرات را ضبط کردم و بر روی شبکه گذاشتم.
این قسمت از خاطرات، شبیه به بقیه آنها که کمی غم در آنها است نمیباشد، و تا حدودی خنده دار است!
به غیر از این قسمت، دو قسمت دیگر را نیز ضبط خواهم کرد، یکی مربوط به جنگ و در قسمت آخر تاثیرات جنگ بر جسم و روانم را خواهم گفت.
برای گوش کردن به خاطرات به وبلاگ سهراب منش بروید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]