سهراب مَنش

۱۳۸۲ دی ۲۱, یکشنبه

تقسیم سخاوتمندانه
از این به بعد اگر فيلمی ببينم که به نظرم جالب بيايد اينجا به آن اشاره‌ای خواهم کرد. اسمش را هم میگذارم؛ تقسیم سخاوتمندانه!
فيلمی که دیشب نگاه کردم Underworld بود.
جنگ و شکار خون آشام‌ها( دراکولاهای خیلی با کلاس و شیک!) با یک جور سگ هایی که انسان نما هستند و در عین حال میتوانند شبیه یک حیوان ترسناک و درنده بشوند.
در فیلم به اسم Lycans نامیده می‌شوند.
فیلم از نظر سناریو ضعیف است، ولی جلوه های ویژه قشنگی در فیلم وجود دارد که ضعف سناریو را تا حدودی برطرف می‌کند.
چند روز قبل یک DVD Player خریدم، و صدای آن را به دستگاه ضبط صوت وصل کردم.
تقریبا شبیه شد به دستگاه های جدیدی که اینجا به آن Home Cinema می‌گویند!
جهت اطلاع دوستانی که نمی‌دانند، باید عرض کنم که DVD به غیر از اینکه کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد، صدای خارق العاده ای دارد که مشابه آن را فقط در سینما می‌شد شنید.
سوال؛ من هر چی فکر کردم، چیز مشابه‌ای در زبان فارسی برای Lycan به ذهنم نرسید! کسی اطلاعی در این مورد دارد؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]