سهراب مَنش

۱۳۸۱ بهمن ۳۰, چهارشنبه

بيکاری
يواش يواش داره اثرات رکود اقتصادی در آمريکا تو اروپا ديده ميشود.
وضعيت کار خراب بود و الان داره روز به روز خراب‌تر می‌شود! خلاصه اينکه يک وقت ديديد پاشدم آمدم ايران برای برف پارو کردن! الان هم که به سلامتی و خدا را صد هزار مرتبه شکر بارندگی برف تو ايران و تهران زياد شده.
به هرحال که رئيس ما چند وقت هست بدجوری قُرُم قُرُم میکنه! امیدوارم که آن کلمه بی‌تربیتی را بهمون نگه که وضعیت کنونی‌ام خیلِی خراب است.
بابت گواهینامه و دیپلمش باید حدود ۴۰۰۰ یورو پرداخت کنم که تا حالا دو هزار یوروِ را پرداخت کردم.و فعلا که تو نصف بقیه‌اش مانده‌ام.
شاید به یارو بگم که من فعلا به کل گواهینامه نیاز ندارم و یک گواهینامه نصفه بده بی‌زحمت! یک کم خیار شورش رو هم زیاد بگذار:)
خلاصه اگر بیکار بشوم باید خرجم را شما بدهید!؟ چرا شما؟
فکر می‌کنید منظورم از اینهمه تعریف کردن چِ بود پس؟!
برف پارو می کنیم، برفیه.

(0) comments


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


عکس پائین از روزنامه:اعتماد

(0) comments
۱۳۸۱ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

نویسنده وبلاگ طغیانگر تو نظر خواهی وبلاگ از من خواسته که اعلام کنم وبلاگ طغیانگر هک شده است و این بنده خدا ظاهرا دسترسی به وبلاگ خود ندارد! دیشب من سر زدم و وبلاگ درست بود. ولی امروز ظاهرا اسلام آنجا را فتح کرده! من که نفهمیدم منظور کسانی که این کارها را میکنند چیست؟ اگر میخواستید بگوئید که زرنگ و تیز هستید که خوب گفتید! حالا دیگه وبلاگ را به صاحبش پس بدهید.والله خریدن یک نرم افزار هزار تومانی و بازی کردن باهاش را هک کردن نمی گویند.

(0) comments
۱۳۸۱ بهمن ۲۸, دوشنبه

چند تفسير کوتاه بر خبرهای سايت زنان
خبر: اقدامات پنهانی برای جلوگيری از افزايش دانشجويان دختر.
به تازگی خبري در روزنامه ها به چاپ رسيد که بر اساس يک نظر سنجي اعلام می کرد که بيشتر دختران تحصيلکرده حاضر نيستند با مرداني که تحصيلات دانشگاهي ندارند ازدواج کنند.
تفسیر: به نظر من اين حرفها فقط گنده گوزی الکی هست! يک زمانی آقايانی که ليسانس می‌گرفتند.پيش خودشان فکر می‌کردند که چيز غول را شکسته‌اند و حاضر نبودند که مثلا دختر ديپلمه بگيرند! بعدش که بی زنی بهشون فشار می‌آورد از اين تصميم خود پشيمان می‌شدند.خانمهايی که الان به اين فکر هستند حدوداً بيست سال از آقايان عقب هستند و بهتر است که خودشان را ضايع نکنند!
خبر: توقف ختنه کردن زنان در آفريقا
در برخي از روستاهای آفريقا عمل ختنه زنان با فعاليت مشاوران امداد متوقف ساخته شد ، اين موفقيت نه با توسل به زور بلكه از راه گفتگو به دست آمده است .
تفسير: به نظر من درجهت برابر کردن حقوق زنان با مردان در ايران.وزارت بهداشت بايد طرحی را به دولت ارائه کند و مجلس به تصويب برساند که در آن خانمها نيز مثل آقايان از حق عمل شيرين! ختنه کردن برخوردار شوند.همینطور باید سازمان عفو بین الملل طرحی را به تصویب برساند که بر اساس آن صادرات هرگونه چاقو،تیغ، سیخ، میخ و سوزن نخ به این کشورهای آفریقایی تحت کنترل شدید قرار بگیرد.و در ضمن بد نيست به زنانی که زبانشان زيادی دراز است یادآور شد که اگر حرفهای «صد من يک غاز» را تمام نکنند به آفريقا فرستاده می‌شوند تا به جای زبانشان جای ديگرشان را به دست سلمانی های آفریقایی بر باد دهند.(زبان سرخ..... میدهد برباد!!)
ضمنا: بنده همچنان از اينکه حق زنان را در ايران ضايع کرده و به آنها مثل مردان افتخار دوسال خدمت سربازی و پاسداری از آفتابه‌های مقدس! پادگانها را نمی دهند اعلام انزجار می نمایم!
خبر:استعفای پرستو يانچی از روابط عمومی فدراسيون فوتبال.
محمد دادکان: فوتبال يک کار مردانه است و زنها نمي توانند در فدراسيون فوتبال موفق باشند

تفسیر: اولا آقای دادکان حرف از مرد و مردانگی نزن که آدم به اسهال و استفراغ می‌افته.بريد اول پرونده مربی تيم پرسپوليس رو جمع و جور بکنيد بعد از اين حرفها بزنيد. دوما: يکی به من بگه اين خانم را برای چی گذاشتند آنجا؟! تا بعدش من تفسير کنم!

(0) comments

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]