سهراب مَنش

۱۳۸۲ دی ۹, سه‌شنبه

خبر اميدوار کننده براي من!
توی اینهمه خبر بد که این روزها از ایران می‌رسد، یک خبر امیدوار کننده(البته برای من و بچه محل هام) امروز بر روی اینترنت خواندم. متن خبر یک جورهایی این میشود که منطقه دوازده تهران، یک چیزی تو مایه های دو سوم تهران است! والله راست میگم. خودتون اول بخوانید. من همیشه این حس را از بچگی توی خودم داشتم! یک جورهایی حس میکردم دو سوم تهران پشت قباله مادرم هست! یکجور دیگر هم میشود خبر را خواند! بچه های منطقه ۱۲ تهران به اندازه دو سوم بقیه محله‌های تهران با حال هستند! به هرحال این خبر در تائید تمام حرفها و نوشته های من در مورد باحال بودن بچه های خانی آباد(قدیمی) شاهپور،امیریه است. بدینوسیله از تمام کسانی که در تولد و بزرگ شدن من در این منطقه دست داشته اند. کمال تشکر را بجا می آورم و خدمتشون عرض می‌کنم که من همچنان به عشق منطقه دوازده زنده‌ هستم! هر چند که تمام خانه های آن را خراب و دوباره ساز کرده باشند!
هر کسی هم که تاکنون محل ما را ندیده است، نصف زندگیش تا حالا فنا شده! به بقیه اش رحم بکند و تا محله ما پولی نشده، حتما زیر کوچه، پس کوچه های بازاچه قنات آباد، بازاچه شاهپور، محله سيد نصرالدين که يک امام زاده نقلي و توپ داره، و همینطور محله امیریه دیدن بکنید! (بازار تهران در روزهاي تعطيل که رو شاخش هست)
پی نوشت؛ از ساعتی که این خبر را خوانده‌ام، کلی خوش به حالم شده! خدا را چه دیدید؟ شاید اگر آنها محل ما را پولی نکردند، من برای این وبلاگ ورودیه بگذارم;)

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]