سهراب مَنش

۱۳۸۲ آذر ۷, جمعه

وبلاگ جدید التاسیس سهراب منش از دیشب ترکیده، و کار نمیکند!
نوشته های پست شده به صفحه اصلی وبلاگ نمیاید، و ارور میگیرم. این را جهت اطلاع اینجا نوشتم. مشکلی برای آپلود کردن صدا وجود ندارد، و اگر نتوانستم حریفش بشوم( که نشده ام) دنباله خاطرات را در همین صفحه خواهم گذاشت.

******************************************
یک نامه به ابطحی
دیشب از طریق سایت ابطحی، ایمیل برای او فرستادم که متن ایمیل را در اینجا نیز میگذارم. اگر جوابی به ایمیل داده شد، جواب ایمیل را نیز در وبلاگ خواهم گذاشت.
متن ایمیل؛
با سلام
اينکه شما اين وبلاگ را باز کرده‌ايد خود قدم مثبتی به حساب می‌آيد!
مسئولان مملکتی که مدعی هستند در قلب مردمشان جا دارند را يا بايد از پشت شيشه های ضد گلوله اتومبيلها و در پشت محافظان گردن کلفت ديد!
يا که بايد با دل آشوبی بسیار تلویزیون لاریجانی و شرکا! را باز کرد تا بلکه آنجا از میان تصاویر انتخابی سانسور چیان چیزی دید و یا شنید! (مورد دوم به ندرت اتفاق می‌افتد؛ چون من به شخصه از درغگویی و تظاهر سیما چیان متنفرم و چون خارج از ایران زندگی میکنم «خوشبختانه» دسترسی به کانالهای لاریجانی را ندارم)
اما اصل موضوع که به خاطرش ایمیل نوشتم این است که بگویم تا اینجا شما چیز بیشتری از خودتان که در روزنامه ها موجود است نگفته‌اید!
من هفت ماهه به دنيا نيامده‌ام و ميتوانم کمی صبر کنم تا ببينم قصد و هدف شما از نوشتن وبلاگ چيست.!
در آخر ايميل يک سوال ميکنم و جوابس را حتما(!) در قسمت پاسخ به شما خواهم خواند.
آيا شما در انتخابات آينده مجلس شرکت ميکنيد؟ در صورتی که جوابتان مثبت است، لطفا توضیح بدهید انتخاب نمایندگان مجلسی که عملا هیچ اختیاری ندارند ، و یک بچه‌ای مثل مرتضوی حکم زندان و بازداشت برایشان صادر میکند، و هر کسی که بخواهد( البته حزب اللهی ها) آنها را مورد حمله فیزیکی قرار می‌دهد، چه نفعی برای مردم ایران دارد؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]