سهراب مَنش

۱۳۸۲ آبان ۱۹, دوشنبه

نگاهی به سایتهای پورنوی ایرانی

يادم نيست دقيقا چند وقت پيش بود كه شنيدم يك خانم خبرنگار در مورد اينترنت و استفاده كنندگان آن در ايران يك گزارش تهیه کرده و در یکی از شبکه های بزرگ خبری پخش شده بود، ظاهرا در گزارش گفته بود بیشتر مراجعه ایرانیان به سایتهای سکسی ایرانی و از جمله خواندن خاطرات یک زن روسپی در ایران است!
من زیاد دنبال آن گزارش نگشتم، و پیگیر آن نشدم چون فکر می کردم که احتمالا باید گزارش درست باشد و کمی ﴿ فقط کمی﴾ در آن زیاده روی شده است! چند وقت بعد از آن بود که دیدم رگ گردن جوانان اسلامی و انقلابی کشورمان ورم شدید کرده است و فریاد کشان در یک نامه خواهان عذرخواهی آن خبرنگار و آن شبکه خبری شده اند! ميدان دار اين خيمه شب بازي هم گردانندگان سايت دولتی پرشين وبلاگ بودند.
من اصلا پيگيري نكردم كه چند تا امضا براي آن نامه جمع شد و آيا نامه اي فرستاده شد يا نه؟
حالا اینهمه روضه خوانی برای چه می کنم؟ هدفم از نوشتن این بود که بگویم ما ایرانیها عادت کردیم که سرمان را زیر برف بکنیم ظاهرا! دیروز بطور اتفاقی یکی از این سایتهای پورنوی ایرانی ﴿ به اصطلاح! ﴾ را از طریق این سایت پیدا کردم، لینک مستقیم به آن سایت را نمیدهم و فقط لینک شمارنده آن سایت را اینجا میگذارم. یک نگاه به تعدادی که در روز به این سایت سر می زنند بیندازید، و یک نگاه به ۷۵ درصدی که از ایران این سایت را ویزیت میکنند بیندازید. فراموش نکنید که این سایتها فیلتر شده و تمام اینها که از ایران به این سایت سر میزنند باید پروگسی را دور بزنند!
اگر این آمار درست است؟ که هست! دیگه اینهمه فریاد آبرویمان رفت برای چیست؟ بپذیرید که مردم تمایلشان به این مسائل بسیار بیشتر از وطن و سیاست و دین و از این حرفها هست! و اینقدر شعار احمقانه ندهیم! تازه این سایت، همان سایتی نیست که آن زن گزارشگر در مورد آن نوشته است! این یک سایت مثلا سکسی ایرانی است که اگر مطالبش را بخوانید حالت تهوع پیدا میکنید! من چند تا از خاطرات سکسی آن را خواندم و به راحتی میگویم که همه آن چرت و پرتها که نوشته بودند، یک درصد هم واقعی نیست و به راحتی میتوان فهمید نوشته ای که میخوانی توسط یک نوجوان پسر پانزده تا هفده ساله نوشته شده که هرگز دستش به جنس مخالفش نخورده است! و تمام چیزهایی که نوشته شده مربوط میشود به چند فیلم پورنویی که دیده و خودش را به جای آرتیست ﴿ژیگلور﴾ مرد فیلم گذاشته و هر چه را که دیده به عنوان خاطرات خودش نوشته و فرستاده! یا عکسهایی که در سایت به عنوان عکس زنهای ایرانی گذاشته اند، همگی عکسهای موجود در اینترنت است که بصورت بسیار ناشیانه صورت زن را با یک صورت ایرانی یا نرم افزار فتوشاپ عوض کرده اند!
وقتی سایت به این مزخرفی چیزی حدود ۳۰ هزار بازدید کننده در روز دارد! آنوقت میخواهید یک سایت که نویسنده آن واقعا اینکاره هست بیشترین بازدید کننده در میان سایتهای ایرانی را نداشته باشد؟





من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]