سهراب مَنش

۱۳۸۲ آبان ۱۷, شنبه

یک نامه به داریوش سجادی و سایت گویا
همانطور که قبلا گفته بودم سایت گویا آی.پی من را بسته است و به اینصورت خواسته تا کسانی نظیر من نتوانند در نظرخواهیهایی که بر بعضی از نوشته های سایت گویا میتوان نوشت، شرکت کنند. اینکه به راحتی میتوان اینگونه سدها را شکست و با یک آی.پی دیگر در این نظرخواهی ها شرکت کرد، برای همه کسانی که با اینترنت سر و کار دارند روشن است. ولی من ترجیح میدهم به جای نوشتن نظر در پای آن نوشته ها و به آنصورت، هر بار نظرم را بصورت ایمیل برای سایت گویا و این نویسنده بفرستم و یک کپی آن را نیز در وبلاگم بگذارم.
نوشته پائین ایمیلی است که من در رابطه با آخرین نوشته داریوش سجادی برای خودش و سایت گویا فرستاده ام.
نوشته ها و نظرات مردم را در مورد حزیانهای تو در سایت گویا میخوانم و با خودم فکر میکنم که جنس تو باید از جنس اربابت رفسنجانی باشد تا بتوانی دوام بیاوری و هر چه مورد تنفر بیشتر قرار میگیری لذت بیشتری میبری و با خودت فکر میکنی که حتما گوهی شده ای! که البته شده ای و انقدر کلفت شده ای که دیگر با دوتا آفتابه آب هم از سایت گویا پائین نمیروی!
شانسی که این وسط آورده ای این است که گرداننده سایت گویا هم جزئی از دارو دسته جلاد مرتضوی شده و به خودش حق میدهد که نظرات مردم را پاک کند و یا آی.پی آنها را مانند آی.پی من ببند تا بلکه به اینصورت بتواند جلوی صدای مردم را بگبرد.
ننگ بر تو آدم خود فروخته و مزدور و ننگ بر گرداننده سایت گویا که به خود اجازه میدهد افکار مردم را سانسور کند و یا آنها را به اینصورت حذف نماید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]