سهراب مَنش

۱۳۸۲ آبان ۱۴, چهارشنبه

اولين تجربه فايل صوتی
خوب به هرحال این طرحی که به ذهن من رسیده بود را به مرحله عمل رساندم، و اولین قسمت از فایل صوتی و یا به قول خودم آپدیت کردن صوتی وبلاگ به مرحله عمل در آمد!
دو شب قیل یک فایل کوچک برای تست کردن بر روی صفحه جدید وبلاگ خودم گذاشته بودم، و از شما دوستان خواستم که نظر خود را در مورد کیفیت صدا و همینطور نظرتان را درباره این ایده جدید بیان کنید، نزدیک به دوازده نفر از دوستان در نظر خواهی شرکت کردند و هه آنها چه از ایران و چه از جاهای دیگر مشکلی برای دریافت صدا نداشتند، از این بهتر همگی این موضوع را پسندیده بودند و از آن استقبال کرده بودند!
بنا بر همین استقبال و تشویقی که دوستان در مورد این سیستم کرده بودند، من عزمم را جزم کردم تا با پیدا کردن یک نرم افزار خوب بتوانم حجم فایلها را کم کنم و آنها را بر روی سایت قرار بدهم!
شاید این نرم افزار که من از آن استفاده کردم بهترین نرم افزار برای اینکار نباشد، ولی من چیز بهتری در حال حاضر پیدا نکردم. در مجموع حدود پنج دقیقه صحبت کرده ام و حجم فایل حدود ۷۰/۱ می‌باشد، فایلی هم که من برای تست گذاشته بودم از نظر حجم همین حدودا همین مقدار بود، ولی مدت زمان صحبت من در فایل قبلی حدود یک دقیقه و ده ثانیه بود و در این یکی حدود پنج دقیقه میباشد، پس پیشرفت کردیم!
یکبار دیگر از دوستان میخواهم که به صفحه وبلاگ سایت جدیدم بروند و با کلیک کردن بر روی آیکون بلندگو به این صحبت گوش کنند.
من در همین فایل صوتی توضیح داده ام که حداقل چند برنامه اول را در چه موردی صحبت میکنم که خواهید شنید و متوجه خواهید شد.
لطفا نظرتون را در اینمورد نیز بگوئید و اگر پیشنهاد بهتری برای موضوعهای صحبت دارید در صفحه نظر خواهی همان وبلاگ بگذارید. دوستان بخاطر تازه بودن اینکار و اینکه تحربه ای وجود ندارد، نظرات شما بسیار به من کمک خواهند کرد!
ممنونم.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]