سهراب مَنش

۱۳۸۲ آبان ۱۳, سه‌شنبه

سه شنبه؛ 4 نوامبر؛ساعت ۱۶:۰۰
کارهای اداری‌ام داره بصورت بسیار آهسته پیش می‌رود. فکر نمکینم که زودتر از همان دو ماهی که آن بنده خدا دیروز به من گفت انجام بشود.
فعلا که از بیکاری لذت می‌برم! و هنوز حوصله‌ام سر نرفته. ولی از همان دیروز شروع کرده‌ام به دنبال کار گشتن و امیدوارم که سربعا کاری پیدا کنم. بیشتر جستجویم را نیز برای پیدا کردن یک کار به عنوان راننده تریلی گذاشته‌ام و مایل هستم که چند سالی را در این کار بگذرانم، راستش هر چی زمان میگذرد احساس می‌کنم که علاقه‌ام به اینکار بیشتر از کارهای اداری است که در اینجا داشته‌ام. البته باید جایی کار پیدا کنم که زمان زیادی را در هفته خارج از منزل نگذارنم، و همان هفته ای یک و یا دوشب برای گذراندن در جاده ها کافی است!
البته اینها نظر من است و اصلا معلوم نیست که چگونه کاری پیدا خواهم کرد!
فقط امیدوارم کاری باشد که از آن لذت ببرم و انجام آن باعث به هم ریختن اعصابم نشود. این فاکتور برای پیدا کردن کار مهم ترین فاکتور برای من می باشد!

*********************************************

فایل صوتی
اولین فایل صوتی را که مدت آن پنج دقیقه میباشد پر کرده ام و امشب در وبلاگ خواهم گذاشت، هر کاری کردم نتوانستم حجم آن را کمتر از ۶۰/۱ بکنم!
امیدوارم که به آن گوش کنید و برایتان جالب باشد.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]