سهراب مَنش

۱۳۸۲ مهر ۱۵, سه‌شنبه

انجمن وبلاگنویسان، عورت جریحه دار شده ام القرای اسلام، و غیره
چند روز قبل در سایت ISNA يک خبر به نقل از آی-تی- ايران. نوشته بود.
انجمن وبلاگنويسان در شرف تاسيس است.
و از قول يک آدم مجهول به اسم محمد ملکی نوشته؛ این انجمن برای حمایت از وبلاگ نویسان تشکیل می شود!
آقای مجهول گفتند چون وبلاگها به صورت مجازی هستند، درست کردن اینکار یک کم مشکل هست. منتها ایشون از همین الان مطمئن هستند که اساسانامه انجمن به تصویب خواهد رسید!(یک چیزی تو مایه های حس هفتم!)
این آقای مجهول نگفتند برای مثال انجمن روزنامه نگاران و نویسندگان که پنجاه سال هست تو ایران تشکیل شده چه غلطی میتواند الان در سیستم ایران بکند، که انجمن وبلاگنویسان مجازی(!) بتوانند بکنند؟!
در انتهای خبر هم یک آدرس گذاشتند تا اگر مایل هستید بیشتر راجب این قضیه بدانید، فعلا به این وبلاگ مراجعه کنید، تا بعدا انجمن یک دامین برای خودش بخرد!( کلیک کنید ولی امیدوارم کنف نشوید!)
http://www.blogger82.persianblog.com/
همه این مزخرف گفتنهای این آقا( ملکی) و این چهار خط خبر فقط به این دلیل هست، که اگر دادستانی و یا وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی خواست غلطی بر علیه وبلاگها بکند، یک مهر انجمن وبلاگ نویسان هم درست کرده‌اند که زیر آن بخشنامه بزنند، و بعد به اره و اوره نشان بدهند که عذر عرفی و شرعی هم نداشته نباشند!
اولین شرط عضویت در انجمن تابعیت ایران، و شرط دوم پایبند بودن به قانون اساسی جمهوری اسلامی هست. ( فک کنم تنها کسی که هنوز به قانون اساسی پایبند هست، هاشمی رفسنجانی است، نوه خمینی هم پاشد آمد اینطرف آب و گفت لعنت بر جمهوری اسلامی!)
افاضات من؛ من فکر می‌کردم این سیاه بازیهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی دیگر افاقه نمی‌کند،(خوب که چی؟!) هیچی دیگه؛ همه مثل من فکر می‌کردند و می‌کنند! منتها ظاهرا دار و دسته داغ و درفش کُنها، هنوز خود را به خریت میزند!
پی نوشت؛ فکر کنم آقای ملکی فراموش کردند شرط اصلی را بگویند! منظورم این هست که کسانی که مایل به عضویت در انجمن هستند، باید یکی کپی از باسن کاملا تطهیر شده خود نیز به انجمن ارئه کنند. وگرنه ماموران انتظامی و اطلاعاتی مجاز هستند به هر صورتی که مایل بودند از باسن عضو متخلف استفاده کنند!
مثل افسانه نوروزی نباید بشود!
بعد از کلی عشق و حال و رفاقت این خانم عورت ام القرای اسلام را با تیزی جریحه دار کردند!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]