سهراب مَنش

۱۳۸۲ مهر ۲۸, دوشنبه

ماجرای افسانه نوروزی
سایت گویا یک نوشته ای گذاشته است در مورد افسانه نوروزی. در واقع چیزهایی است که افسانه نوروزی در هنگام بازداشت و یا محاکمه گفته است، و در کنارش توضیحات نویسنده است که با استناد کردن به حرفهای افسانه نوروزی خواسته بی گناه بودن این زن را ثابت نماید!
به همه کسانی که لینک آزاد کردن افسانه نوروزی را درو وبلاگ خود گذاشته اند توصیه میکنم این نوشته و حرفهای افسانه نوروزی را بخوانند. بعد خودتان کلاهتان را قاضی کنید و ببینید حق با چه کسی است!
پی نوشت؛ سایت آزاد اندیش و مستقل گویا زحمت کشیده و آی ،پی من را بن کرده است! به همین خاطر من نمیتوانم نظری پای آن نوشته پست کنم! این بار اول نیست که سایت گویا این کارها را میکند! چندین نوشته من را بخاطر اینکه کمی بوی طرفداری از سلطنت می داد چاپ نکرد، و امروز هم چون به آقای سجادی گفتم بهتره لبو فروشی بکند به جای نویسندگی. آی.پی را می بندند. احسنت به آزاد اندیشیت آقا فرشاد.

Your comment submission failed for the following reasons:
You are not allowed to post comments.


من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]