سهراب مَنش

۱۳۸۲ مهر ۲۰, یکشنبه

باز بگوئيد خر حتما با يد شاخ داشته باشه!
چند هزار بار در زندگی هر کدام از ما پیش آمده که یقین پیدا کردیم کسانی که در رژیم جمهوری اسلامی مشغول به کار هستند مشتی گاو و گوسفند بیشتر نیستند؟
سوتی آخر این حضرات را دیده‌اید؟ اگر نمیدانید موضوع چیست بد نیست این را بخوانید.
روزنامه جمهوری اسلامی که از سر سپردگان آقا(!) هستند زحمت کشیده‌اند و خبر برنده شدن جایزه صلح نوبل را چاپ کرده‌اند!
می‌دانستید خانم شیرین عبادی همسر سیامک پورزند است؟ نه؟ خوب عجیب نیست! چون خود خانم عبادی هم حتما نمیداند!
می‌دانستید خانم شیرین عبادی اکنون در آمریکا زندگی می‌کند؟ نه؟ خوب باز هم عجیب نیست! چون خود خانم عبادی هم نمیداند!
روزنامه جمهوری اسلامی در یک اقدام دشمن شکن و غرب شرمنده کن(!) به سرعت توانسته چنین اطلاعات مهمی را راجب خانم شیرین عبادی جمع آوری کند و چاپ نماید. منتها یک مشکلی به وجود آمده در این میان و آن این است؛ آدرسی که به خبرنگار خود داده بودند مربوط به شیرین عبادی نبوده و آدرس مهرانگیز کار را به دست خبرنگار داده‌اند، و این خبرنگار هم با زرنگی مخصوص( که فقط مخصوص حزب اللهی ها می باشد!) توانسته است این اطلاعات بی نظیر را در مورد خانم عبادی جمع آوری کند!
فکر می‌کنید می‌شود نفهم بودن این آدمها را اندازه گرفت؟
من فکر میکنم قپان هم تحمل اینهمه نفهمی را ندارد! ترازو و مثر که هیچ!
اگر مایل بودید و تحمل روزنامه جمهوری اسلامی را برای چند دقیقه دارید. خبر را از خود روزنامه بخوانید.(صفحه اخبار)
پی نوشت؛ از این صفحه روزنامه جمهوری اسلامی یک عکس گرفتم و نگه می‌دارم. این بی آبروها حتما این خبر را پاک خواهند کرد و بعد به کل منکر چنین چیزی خواهند شد!
حجم عکس؛ ۱۲۵ بایت.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]