سهراب مَنش

۱۳۸۲ مهر ۲۲, سه‌شنبه

لحظه شماری
از ساعت هفت شب به وقت اروپا تا الان که ساعت 20:45 هست، پشت کامپیوتر هستم و از این سایت به آن سایت می روم تا بلکه یکجا خبر استقبال از شیرین عبادی را بخوانم. امیدوارم حداقل پنجاه هزار نفر زن و مرد با غیرت در تهران پیدا بشود و به استقبال این زن بروند. به استقبال رفتن شیرین عبادی با توجه به مواضع منفی رژیم اسلامی، تو دهنی سنگینی برای حکومت خواهد بود!
در فرانسه ایرانیها برای بدرقه خان عبادی سنگ تمام گذاشتند و در فرودگاه جای سوزن انداختن پیدا نمیشده است.
گزارش رادیو فردا را از فرودگاه فرانسه گوش کنید.
تکمیل؛ گزارش بی بی سی از ورود خانم عبادی به تهران.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]