سهراب مَنش

۱۳۸۲ مرداد ۲۳, پنجشنبه

به مقدار متنابهى دعا و سنگ فيروزه و نظر مهره نيازمندم!
جند وقتى هست كه پشت سر هم بد ميارم! قبل از اينكه به بلژيك بروم، مادر بُرد کامپیوتر خراب شد و از کار افتاد که با ۲۰۰ یوروی ناقابل راه اندازی شد.وقتی از بلژیک برگشتم، هنوز به منزل نرسیده باز کامپیوتر مشکل سخت افزاری پیدا کرد که آن را هم با کمی خرج کردن درست کردم، هنوز کامپیوتر به منزل نرسیده بود که یک نوع ویروس خفن به نام Blaster افتاد توي جسم كامپيوتر، و تقریبا تمامی نرم افزارهای کامپیوتر را از کار انداخت! اين قسمت قضيه را با گذاشتن وقت و تعويض چند تا نرم افزار خودم انجام دادم. اين از مشكلات كامپيوتر.
اما برای خودم هم در این چند وقت اخیر دو تا مشکل غیر منتظره پیش آمده، که مشغول ترمیم آنها هستم. البته ضربه را خورده ام و فقط دارم سعی میکنم کمی مشکلاتی پیش آمده را حل و فصل نمایم که چندان هم موفق نبوده ام. دیروز اما کلکسیونم تکمیل شد و یک ضربه جسمی هم خوردم! هنگام، کار یک وزنه تقریبا کوچک به وزن ۹۰ کیلوگرم﴿!﴾ به مچ دست چپم خورد، و الام مچ دست چپم آنقدر باد کرده که نقریبا به پهنای بازویم شده است!﴿این نود کیلو اگر به استخوان اسب هم میخورد حتما باعث شکسگی استخوانش میشد، حالا چه بلایی به سر دست من آورده مشخص نیست و احتمالا صداش امروز و فردا در میاد!﴾
فعلا هم که از مچ دستم تا آرنج را با باند کشی بسته ام تا حرکت نکند، خوشبختانه انگشتانم را میتوانم حرکت بدهم و تایپ کنم! امروز و فردا را هم تعطیل کردم تا کمی باد دستم بخوابد﴿ دیروز موقع برگشت به منزل فرمان ماشین را نمیتوانستم بچرخانم﴾
در انتها اینکه اگر دعانویس خوب سراغ دارید به بنده معرفی کنید که شدیدا اوضاعم قرو قاطی شده و به یک نیروی خارق العاده نیازمند هستم برای رفع این مشکلات.
اردادتمند: سهراب ضربه خورده!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]