سهراب مَنش

۱۳۸۲ تیر ۱۱, چهارشنبه

داستانهای کهن عاشقانه
حیف که این داستانها اینقدر کوتاه هستند. ولی به هرحال لذت غرق شدن در کلمات زیبا همیشه به وجود نمی آید.
من خودم از شنیدن این کلمات هیچ وقت سیر نخواهم شد.
لیلی و مجنون: قسمت آخر.
انقلابی برای مستضعفین
عکسی را که پائین این نوشته گذاشته ام به خوبی نمایانگر وضعیت مردم، و اختلاف طبقاتی وحشتناکی است که در ایران به وجود آمده! خوش به حال گردانندگان ام القرای اسلام که توانستند اینگونه به مستضعفین که وارث این انقلاب شوم بودند رسیدگی بکنند.خداوند از کسانی که باعث به وجود آمدن این وضعیت شدند نگذرد! میخواهد مردمی باشند که به اسم دریافت پول نفت مجانی به خیابانها ریختند. میخواهد قدرتهای بیگانه باشند که برای حفظ منافع خودشان ایران را اینگونه به خاک سیاه نشاندند.خدا لعنتتون کنه کلاه شمدی ها، خدا لعنتتون کنه انگلیسی ها، خدا لعنتت بکنه جیمی کارتر پوفیوز..

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]