سهراب مَنش

۱۳۸۲ تیر ۱۹, پنجشنبه

کنتور
یکی از این کنتورهای آبی و چهارخانه به صفحه وبلاگ اضافه کردم، بعضی از کارهایی که این کنتور انجام میدهد را کنتور قدیمی نمیتواند انجام بدهد! از جمله اینکه بازدید کنندگان از کدام کشور هستند. امشب نگاه کردم، تقریبا بیست و پنج درصد بازدید را از کشور هلند زده است و بعد از آن از ایران! من نفهمیدم چرا کشور هلند را به عنوان اولین کشور گذاشته است! خود من معمولا عصرها که به منزل می آیم و اینترنت طبق معمول وصل است، هر دوساعت یکبار سری به وبلاگ میزنم تا اگر کسی نظری گذاشته جواب بدهم. شاید کسی و یا کسان دیگری هم از هلند به این وبلاگ سر میزنند که من از آن بی خبر هستم! اگر کسی هست که در هلند زندگی میکند و این وبلاگ را میخواند لطفا از طریق نظر خواهی و یا ایمیل به من خبر بدهد.
حکومت نظامی در تهران
آنطور که درخبرها نوشته و رادیوها میگویند جو شهر تهران کاملا نظامی هست و یکجور حکومت نظامی اعلام نشده برقرار شده است! تا آنجا که من خواندم و شنیدم، درگیریهای متفرقه ای در گوشه و کنار تهران روی داده است! من فکر میکنم بهترین نوع مبارزه مردم ایران که بسیار تاثیر گذارتر از تظاهرات میباشد بایکوت کردن رژیم توسط مردم است. عدم حضور در پای صندوقهای رای گیری یکی از این موارد است.مردم ما تا آنجا که برایشان ممکن است و خطری تهدیدشان نمیکند باید به دنیا (مخصوصا کشورهای لاشخور اروپایی) نشان بدهند که این رژیم دارای پشتوانه مردمی نیست. همان کاری که در انتخابات شورای شهر انجام دادند. اینکه شرکت نکردن در انتخابات باعث شد یک تروریست به سمت شهرداری تهران برگزیده شود بدتر از آن نیست که مردم با شور و شوق به پای صندوقهای رای بروند و با امید اصلاح این حکومت میلیونها رای در صندوق بریزند و در نهایت کسانی را انتخاب کنند که در برابر دایناسورهای فسیل شده جمهوری اسلامی از قبیل خامنه ای، رفسنجانی، جنتی، یزدی، مشکینی و صدها نمونه دیگر هیچگونه اختیاری ندارند! شرکت مردم در انتخابات به این خون آشام ها بصورت غیر مستقیم اعتبار جهانی میدهد، زیرا همیشه این دیکتاتورها از حضور مردم سوء استفاده کرده اند و هیچ چیزی نیز در ایران عوض نشده و نخواهد شد.
داستانهای عاشقانه کهن: ویس و رامین
قسمت یازدهم و قسمت دوازدهم.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]