سهراب مَنش

۱۳۸۲ تیر ۶, جمعه

معرفی سایت سهراب سپهری. گذاشتن داستانهای عاشقانه، بنگاه شادمانی و همسر یابی!
اول از همه اینکه اگر به سهراب سپهری علاقمند هستید، به سایت رسمی ایشان سر بزنید. روی عکس زیر که کلیک بکنید وارد آن سایت می شوید.




موضوع دیگر اینکه از امروز تا حدود یک ماه من هر روز دوقسمت از داستانهای کهن فارسی را اینجا خواهم گذاشت برای دوستانی که مثل من علاقمند هستند. اگر تا حالا گوش ندادید، سفارش میکنم که حتما به این داستانهای زیبا گوش کنیدمدت پخش هر قسمت از این داستانها بین سیزده تا هفده دقیقه است. همینطور که دارید وبلاگها را میخوانید، بگذارید این داستان هم براتون پخش بشود. قول میدهم در آخر این داستانها اگر هیچ چیزی یاد نگرفته باشید حداقل چند مدل عشوه گری را یاد گرفته اید! مخصوصا خانمها. پس حتما گوش کنید. با داستان خسرو و شیرین شروع میکنم و بعد از آن لیلی و مجنون و در آخر ویس و رامین. البته من پارسال نیز داستان لیلی و مجنون و ویس و رامین را که از رادیو آزادی پخش میشد اینجا گذاشتم. دیگه برای گوش کردنش التماس نمیکنم! باور کنید گوش دادن به اینها بسیار لذت بخش تر از گوش دادن به بعضی از این موزیکهای جدید و بند تُنبانی هست.
داستان خسرو و شیرین قسمت اول و قسمت دوم.

بنگاه شادمانی!
بله درست متوجه شدید! دنبال یک عروس خانم میگردم برای این دوستم که در اینجا زندگی میکند. چند روز قبل در رابطه با این وبلاگ باهاش صحبت میکردم و بهش گفتم که اینجا مینویسم و حدود پنجاه نفری هم در روز لطف میکنند و به این وبلاگ سر میزنند. از من خواست که اینجا بنویسم به دنبال همسر میگردد و برای ازدواج کردن بسیار جدی است. یک مقدار از مشخصاتش را اینجا مینویسم جهت اطلاع و اگر کسی را سراغ داشتید لطفا به من خبر بدهید.
این دوست من متولد 1348 است و سی و سه سال سن دارد. حدود ده سال است که اینجا زندگی میکند و شغلش نجاری میباشد.البته نه آن مدل نجاری که در ایران متداول است.در یک کارخانه بزرگ کار میکند و کار این کارخانه تولید محصولات از چوب به صورت انبوه میباشد. مدرک تحصیلی دیپلم دارد، قدش حدود یک متر و هفتاد است و از نظر قیافه نیز مثل بیشتر آدمها یک صورت معمولی دارد. سالی یکبار به ایران میاید و قرار است که ژانویه نیز برای یک ماه به ایران بیاید و اگر کسی را پیدا کند مقدمات ازدواجش را فراهم کند. دنبال یک دختر خانم ایرانی میگردد که از نظر سن و سال بین بیست و چهار تا بیست و هشت ساله باشد. مدرک تحصیلی برایش مهم نیست و برایش فرق نمیکند که همسرش در آینده بخواهد خانه دار باشد و یا مشغول به کار بشود. دوست دارد که همسرش بچه تهران باشد. چون فکر میکند که از نظر اخلاقی بیشتر با بچه های تهران آشنا است! دنبال همسر لاغر نمیگردد و همینطور نمیخواهد که همسرش چاق باشد! از نظر برگزاری مراسم ازدواج نیز کاملا طبق سنتهای ایران ازدواج خواهد کرد.منظورم خواستگاری، و گرفتن مراسم عروسی در ایران و سپس به همراه همسرش به اینجا بیاید، آدم کم توقعی هست و به دنبال یک همسر مهربان و بساز میگردد. قرار هست یکی دو تا از عکسهایش را برای اسکن کردن اینجا بیاورد تا اگر کسی خواست آن را برایش بفرستیم.البته خانمهایی که تمایل دارند باید یکی دو تا عکس از خودشون با ایمیل بفرستند، در امانت داری این عکسها هم خیالتان کاملا راحت باشد. اگر خودتان این شرایط را دارید و یا کسی را میشناسید که چنین شرایطی را دارد، لطفا مشخصات را همراه با یک عکس به آدرس ایمیل من بفرستید. فقط یک توضیح را حتما باید بنویسم.من مسئول بهشت و جهنم رفتن کسی نیستم و نخواهم بود.اگر کسی پا پیش بگذارد خودش باید تحقیقات بکند و از این حرفها. مادر و دو برادرش در تهران ( جنت آباد) زندگی میکنند و بنابراین دم دست هستند و اگر موضوع جدی شد میتوانید راجب خودش و خانواده اش در تهران تحقیق بکنید. نبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود؟؟
پی نوشت: مامان نیلو برای شوخی یک چیزی تو نظرخواهی نوشته بودن که من را یاد یکی دیگر از شرایط این دوستم انداخت و آن اینکه: این عروس خانم ما نباید از یک خانواده پولدار باشد! و بهترین وضعیت مالی داشتن یک وضعیت متوسط مالی از نظر خانوادگی است. این دوست من خودش نیز از یک خانواده متوسط میباشد.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]