سهراب مَنش

۱۳۸۲ تیر ۳, سه‌شنبه

پرسین بلاگ
از همان روز اول که سایت پرسین بلاگ تو ایران راه اندازی شد، حرف و حدیث در موردش زیاد گفته شد.اینکه یک سایت در ایرانی که اصلا بازدهی مالی یک سایت تقریبا صفر هست بیاید و سخاوتمندانه ! فضای مجانی در اختیار مشترکین خود بگذارد میتواند تنها دلیلی باشد که این سایت یک سایت دولتی است، و یکی از طرحهای جدید وزارت اطلاعات جهت در کنترل نگه داشتن این دنیای مجازی است! تجربه های ممنوع کردن ویدئو و ماهواره به دولتی ها یاد داد که مخالفت کردن و بگیر و ببند کاری از پیش نمیبرد و بهتر است برای کنترل آن طرح جدیدی داد! برای من ادعاهای گردانندگان سایت که خود را جوانانی میدانند که فقط از روی علاقه به اینکار روی آورده اند، در حالی که به قول خودشان به نان شب خود محتاج بودند و هستند کافی بود که با خیال راحت باور کنم حرفهایی که توسط گردانندگان سایت زده میشود مشتی دروغ بیش نیست! از یکطرفی از نداشتن در آمد می نالیدند و از طرف دیگر فضای خود را در اینترنت گسترش میدادند!
آن مسخره بازی در مورد انتخاب بهترین وبلاگها و حضور دولتی ها در یکی از سالنهای وزارت مخابرات نیز دلیل دیگری بر این مدعا هست.حرفهای مسخره حسین درخشان در تائید این سایت نیز به دو صورت قابل تامل است.اول نادانی او و دوم همراهی او با این تشکیلات که به نظر من فرضیه دوم بسیار موجه تر است! به هرحال در این روزها که مردم داخل و خارج تشنه اطلاعات درون ایران هستند، وبلاگها میتوانست بهترین راه خبر رسانی از داخل به خارج به صورت بسیار گسترده باشد که جلوی آن را فعلا به اسم ارتقا سایت گرفته اند.تمامی کانالهای ماهواره ای را با فرستادن پارازیت سد کرده اند، سایتهای خبر رسانی را فیلتر کردند و این کار نیز آخرین مرحله بستن خبر رسانی بود که انجام دادند.بهتر است کسانی که واقعا قصد دارند اخبار داخل کشور را به اطلاع بقیه برسانند، سریعا از این سایت نقل مکان کرده و به همین سایت بلاگر که در این دو سال نشان داد دائما میشود روی آن حساب کرد بیایند.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]