سهراب مَنش

۱۳۸۲ خرداد ۱۷, شنبه

این نوشته زیر متن کامنتی هست که من در وبلاگ ادوارد نوشتم.
ادوارد همان کسی هست که جمهوری اسلامی میگویدتوسط یهودی ها ترور شده و ظاهرا این آقای شهید! یک وبلاگ هم داره! یک فیلم مستند هم از تلویزیون ایران در این رابطه پخش شده که مثلا در مورد نحوه کشته شدن این ایتالیایی تحقیق کرده اند.اگر اطلاعات بیشتر خواستید.حسین درخشان در یک مقاله توضیح کامل داده و لینک فیلم که به صورت آنلاین میشود دید را هم گذاشته است.
اما کامنت من در وبلاگ ادوارد(بخوانید تروریستهای جمهوری اسلامی!)
نويسنده: سهراب
شنبه، 17 خرداد 1382، ساعت 21:4

شما ها که انقدر زرنگ و باهوش هستيد و به فکر مردم دنيا! چرا يک فيلم مستند راجب ترور رستوران ميکونوس نميسازيد؟ چرا از ترور شاپور بختيار هيچ فيلمی تهيه نميکنيد؟ چرا از کشتن فرخزاد هيچ فيلمی ساخته نميشه؟ چرا راه دور بريم! مگه رهبرتون نگفت قتلهای زنجيره ای در ايران کار اسرائيلی ها است! چرا راجب آنها يک مستند نميسازيد؟در اينکه اين فيلم مستند جعلی باشه هيچ شکی نيست! آب که سر بالا برود،غورباقه هم ابو عطا میخواند.امروز بزرگترین شبکه تروریستی دنیا(جمهوری اسلامی) آمده و از شهادت مظلومانه یک ایتالیایی فیلم میسازد.شما ها رو سیاه تر از آن هستید که بخواهید از این کارها بکنید!

E-mail: sohab_manesh@hotmail.com
URL: sohrab.blogspot.com

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]