سهراب مَنش

۱۳۸۲ خرداد ۱۱, یکشنبه

همه چیز روز شنبه و یک شنبه خوب هست به غیر از این قسمت که باید خانه را تمیز کنی و  رختها و ظرفها را بشوری. من به همه چیز تنها زندگی کردن عادت دارم به غیر از همین قسمتش!هر کاری کردم نتوانستم این یکی کار را مثل همه قسمت‌هاى زندگى مجردى بصورت عادى در بياورم.غذا پختن هم حوصله سر ميبره! مخصوصا وقتى غذاى ايرانى مى‌پزى﴿بگو مگه تو غذا خارجى هم ميپزى؟ منظورم حاضرى هست!﴾ انقدر بايد پاي اين قابلمه و گاز ايستاد تا بالاخره از اشتها مى‌افتى.هميشه غذا را براى روز بعد ميپزم.﴿کتلت یک شب مونده میخوری؟ آره؟ پس برو فردا شب بیا﴾.خدایا از آسمان یک کلفت بفرست! زن نه.حوصله متهم شدن به سوءاستفاده از همسر را ندارم. منبع درآمد ما را ببر بالا تا یک مستخدم بگیریم! بعدش اگر کسی پرسید: مگه کلفت گرفتی؟ با زبان دراز جواب بدم آره ! شما وکیل کلفتها هستید؟


×××××××××××××××××××××××××××××××××××
این چند روز اخیر هوا اینجا گرم شده، و همانطور که هزار بار قبلا نوشتم! من لب دریا زندگی میکنم.(خب به ما چــــــــــه؟)
بابا لب دریا وقتی هوا سی درجه بالای صفر باشه، اگر یک کم مثل من گرمائی باشید باید کیلو کیلو در این هوای شرجی عرق بریزید! خداوند عزت تعالی مرحمت کند و در دور بعد آفرینش، یک باسن زیبا و یک شکم هفت هشت تکه به من عطا کند! تا به جای خانه نشستن بریم لب دریا و برکت خدا را آفتاب بدهیم.همچنین برکات خداوند را دیده و شکر به جای آوریم.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]