سهراب مَنش

۱۳۸۲ خرداد ۶, سه‌شنبه

MSN مسنجر جدید را دانلود و نصب کرده‌ام، و همانطور که میبینید یک عکس از آن گرفته‌ام و در صفحه گذاشته‌ام.از امكانات جديد در اين مسنجر ميتوان به بازى آنلاين اشاره كرد كه همزمان با بازيهايى مثل تخته نرد ميتوان با طرف مقابل مستقيم صحبت كرد و اگر خط خوبى داشته باشيد، همزمان تصویر همیدیگر را دید و با هم از طریق چت صوتی صحبت کرد.یکی از خوبیهایی استفاده از ویدئو چت و یا چت صوتی در این مسنجر این است که سرعت اتصال بین دو کامپیوتر بسیار بالاست! و یک چیز نسبتا قشنگ دیگر در این مسنجر این است که میتوانید یک عکس کوچک از خودتان در مسنجر نصب نمائید تا هنگام چت کردن با دیگران آن عکس به صورت کوچک در کنار مسنجر بیاید.من در این مسنجر فعلا یک عکس شطرنج گذاشته‌ام كه فكر ميكنم قابل دبن باشد!البته اين سيستمهاي جديد در كنار همان سيستمهاي قديمي از قبيل فرستادن فايل چت صوتى و يا وب كم چت ميباشد.ولى فكر نميكنم كه در ايران اين مسنجر برخلاف اروپا و آمريكا از محبوبيت زيادى برخوردار باشد.و دیگر اینکه برای اینکه بتوانید با کسی به این صورت چت و یا بازی و یا گفتگو کنید باید هر دو طرف ورژن شماره ۶ ام.اس.ان.مسنجر را داشته باشید.



اين هم يك عكس از ياهو مسنجر من است كه در اين چند روز اخير آن را چندين بار از كامپيوتر پاك كرده و دوباره نصب كرده‌ام! همه اسمهايى كه در ليست من بود ﴿ سه نفر﴾ پاك شده‌اند.و اين دو اسم كه مى‌بينيد،دوتا آى دى خودم ميباشد!



يك توضيح را در آخر اضافه كنم؛ من به غیر از این دو آدرس ایمیل﴿یاهو و هات میل﴾ از هیچ آدرس دیگری برای فرستادن ایمیل استفاده نمیکنم، و اگر ایمیلی با اسم من "سهراب منش" دریافت کردید و این دو آدرس در آخر آن نبود این ایمیل مربوط به من نیست و آنرا دیلیت و یا ایگنور کنید.


اگر کسی مایل بود این مسنجر جدید را دانلود کند،میتواند به وبلاگ یک کلیک برای همیشه برود(اگر اشتباه نکنم!)

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]