سهراب مَنش

۱۳۸۲ خرداد ۱۰, شنبه

ما نه احتياج به پول، ارتش و نيروي نظامي شما داريم نه احتياج به هيچ چيز ديگر، اگر مايليد بياييد از مردم ايران حمايت معنوي کنيد، ولي شما با امضا کردن قراردادهاي اقتصادي در پي منافع کوتاه مدت اقتصادي خود هستيد نه حقوق پايمال شده مردم ايران. اگر در قرن بيستم قدرتهاي جهاني بر حکومتها سرمايه گذاري کردند من معتقدم که قرن ۲۱ قرن سرمايه گذاري بر ملت هاست.
ـ آقاي پهلوي در جواب آخرين سئوال در ارتباط با نقش زنان در آينده ايران گفت که من از ابتدا در تارنماي شخصي ام متذکر شده ام همانطور که بارها تاکيد کرده ام حکومت سکولار ديگر به حکم قانون الهي نخواهد بود و اين جزء بديهيات است و حقوق افراد بدون در نظر گرفتن جنسيت آنها لحاظ خواهد شد و بايد خط قرمزي کشيد بين اعتقادات مذهبي و قوانين حکومتي. در آينده مسجد و کليسا قانونگذاري نخواهند کرد. البته آقايان روحاني حق اظهار نظر دارند ولي تبيين قانون اساسي و تصميم گيري به عهده نمايندگان مردم در مجلس خواهد بود.




متن کامل سخنرانی و مصاحبه رضا پهلوی با خبرنگاران را در سایت گویا بخوانید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]