سهراب مَنش

۱۳۸۲ اردیبهشت ۲۸, یکشنبه

بعضی از روزها و شبها واقعا نمیگذره!
الان باز هم ساعت دو نیمه شب است.باز من نیمه مست هستم! واقعیت این هست که بعضی از روزها یا شبها، اگر تو حال طبیعی بخواهی بمانی، نمیگذرد.
هیچ کجای قران خدا هم غلط نمیشه.اگر این شبها را با مستی بگذرونی. تو این زمانه چیزی که کم پیدا میشه، یک پای خوب برای عرق خوری هست.ما که تنها خوری کردیم.هر چند تو این دو شب گذشته دلم با کسانی بود که این حال را دوست دارند.دلم با کسانی بود که دوستشون دارم.از همه اینها مهمتر دلم تو مملکت خودم بود.به یاد شبهایی که با بچه محلهای خوب جمع میشدم و عرق سگی میخوردیم! خدا میداند که توش چی بود.الکل صنعتی؟ یا طبی!؟ به هرحال روزهای خوبی بود.آرزو میکنم که همه جوانها این روزهای خوب را تو خاطراتشون داشته باشند.
یک موزیک از هایده هست که جای تمام این حرفها که من گفتم، حرف میزنه.اگر دوست داشتید گوش کنید، روی آیکون زیر کلیک کنید.
سلامتی همه آدمهای خوب. بهسلامتی یک ایران خوب.



من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]