سهراب مَنش

۱۳۸۲ اردیبهشت ۲۷, شنبه

یک کانال دیگه به کانالهای فارسی اضافه شده، و من نمیدانم دقیقا تعداد این کانالها که از آمریکا به طرف ایران پخش به چند کانال رسیده است؟
ظاهرا این یکی بیشتر موزیک پخش خواهد کرد! و کانال جوانان است.یک چیزی تو مایه های MTV .
بیشتر این کانالها به زودی بدون نیاز به وسایل دریافت ماهواره(دیش و ریسیور) و از طریق همان آنتن های معمولی در ایران پخش خواهد شد.فعلا در بین این کانالها یک شبکه خبری بیست و چهار ساعته به زبان فارسی کم هست، که آن هم قرار است توسط کارکنان رادیو فردا و رادیو تلویزیون آمریکا راه اندازی بشود.
لاریجانی هم فعلا پولهای دزدی را پارو بکند و مردم را به زور پارازیت اندازها بر روی امواج ماهواره، پای کانالهای ایران نگه دارد.
شبکه خبر که راه اندازی بشود.من دوباره ماهواره را وصل خواهم کرد.برای تماشای آنلاین و یا اطلاعات راجب این شبکه روی آرم شبکه کلیک کنید.



من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]