سهراب مَنش

۱۳۸۲ اردیبهشت ۲۱, یکشنبه

تو این دو سه روز اخیر خبرهای خوب زیاد میشنوم.آخوند حکیم و دار و دسته اش(بخوانید علی بابا و چهل دزد بغداد)بعد از 23 سال مرده خوری در ایران به کشورشان برگشتند.امیدوارم که رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی هم به فکرش برسه که باید برگرده به کشورش!
دیگر اینکه آن مجسمه سربازان عراقی که در بصره و فاو توسط صدام نصب شده بود را از بین برده اند.(چند وقت پیش راجب این مجسمه ها نوشته بودم و عکس آنها را نیز گذاشته بودم در وبلاگم)
همین چیزهای کوچک من را راضی میکند،و دیگه نیازی نمیبینم که داد و بیداد راه بیندازم.فقط یک چیز کوچک دیگر مانده که من را اذیت میکند،آن هم چیزی نیست به غیر از حکومت آخوندها! که آنهم مطمئن هستم نهایتا تا اواخر سال 2005 تمام شده است.اگر محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در همین حدی که الان است بماند.حدود 71 درصد.و برای بار دوم به ریاست جمهوری برسد، حتما در مرحله دوم کار به سراغ حکومت ایران خواهد آمد.هر چند که از این آدم بی کله بعید نیست،که از فردا بصورت خفن به رژیم ایران گیر بده! پریشب که داشت از جنبش آزادی خواهی مردم ایران پشتیبانی میکرد.امیدوارم در عمل هم کاری انجام بدهد.
و در آخر هم به عرض برسانم؛ در روزهای گذشته به چند تا از وبلاگهای این خانمهایی که فکر میکنند بیشتر از زنهای دیگر می فهمند! و حق و حقوقشان در برابر آقایان نیز مساوی تر هست سر زدم! من اینجا زنان همجنس باز زیاد دیدم.(مردهای همجنس باز هم دیدم) و همش به نظرم میرسد این خانمهای ایرانی که این وبلاگها را مینویسند،بیشتر همجنس گرا هستند تا فمینیسم! از حوصله ام هم خارج هست که بخوام باهاشون بحث کنم.البته منظورم همه این وبلاگها نیست.بعضی هاشان واقعا دنبال برابری مرد و زن هستند که خوب درصد اینها حدود پنج درصد میباشد.و بقیه اشان که معمولا تجربه دو سه تا شوهر را پشت سر دارند! و آخرش هم نتوانستند با هیچکدام بسازند و ترجیح دادند تنها زندگی کنند، 95 درصد این وبلاگها را تشکیل میدهند. خدا یک شوهر خوب بهشون بده که از این هذیان گفتن دست بردارند.امیدوارم که دختران جوان ما زیاد تحت تاثیر این حرفها نباشند،و بفهمند چند درصد این جرفها واقعا به خاطر برایری زده میشود.و چند در صد آن به اسم برابری، ولی باطنا به خاطر مسموم کردن زندگی زنان دیگر است.
حتما خودشان تشخیص میدهند.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]