سهراب مَنش

۱۳۸۲ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

جمهوری اسلامی اگر یک ذره شرف در وجودش بود،باید از ابتدای سرنگونی رژیم صدام خواستار دستگیری و تحویل این حرامزاده عراقی که تنها زن در بین آن 55 نفر لیست آمریکایی است میشد! این زنا زاده همان زنی است که آزمایشات سلاحهای شیمیایی عراق را بر روی اسرای ایرانی انجام میداد،و مستقیما به تماشای اثرات مواد شیمیایی بر روی اسرای ایرانی می نشست! بعد از فروپاشی رژیم جمهوری اسلامی، یکی از وظایف دولت آینده درخواست بازداشت این جنایتکاران بر علیه ایران و ایرانی و محاکمه آنان است!
به این حرامزاده، خانم سیاه زخم میگفتند.حرامزادگی را در صورتش میتوان دید، این زن جنده همان «هند جگر خوار» است،همانقدر که هند جگرخوار نسبت به حمزه کینه در دلش داشت،این زن نیز نسبت به ایرانی وایرانیان کینه دارد.
این «مادر به خطا» چند روز است که در دست نیروهای آمریکایی است،و خبر بازداشتش امروز رسما منتشر شده.در لیست 55 نفره،این تنها زن(شیطانی که به صورت یک زن بر روی زمین است) نفر سی و یکم لیست میباشد.

حرامزاده عراقی«هدا» یا همان هند جگر خوار عرب

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]