سهراب مَنش

۱۳۸۲ اردیبهشت ۴, پنجشنبه

پيشرفت!
خوب من يک قدم ديگر در ارائه سرويس و خدمات بعد از خواندن! در اختيار خوانندگان اين و وبلاگ و بقيه کسانی که مسيرشان به اين وبلاگ می‌افتد به جلو گذاشتم(!!)
يک اطاق گفتگوی صوتی[voice chat] اين بغل وبلاگ گذاشتم تا هر کی عشقش کشيد که از اين طريق با کسی صحبت بکند، بتواند بدون دنگ و فنگ زیاد این کار را انجام بدهد!
سمت راست وبلاگ زیر لوگوی وبلاگ خودم یک لوگوی دیگر گذاشته ام و روی این لوگو به زبان انگلیسی نوشته شده:Voice CHAT که با کلیک کردن بر روی آن یک صفحه جدید برایتان باز خواهد شد و آنجا هم امکان گفتگوی صوتی وجود دارد و هم امکان گفتگو به صورت نوشتاری.هر کسی طالب بود یک امتحانی بکنه و ببیند چطور است!
توضیح: چون این سرویس به تازگی راه افتاده در بعضی از ساعات ارتباط برقرار نمی‌شود و ممکن است که پیغامی به شما نشان دهد مبنی بر اینکه نمیتواند به سرور وصل شود. مسئول این سیستم قول داده که این مشکل به زودی حل خواهد شد.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]