سهراب مَنش

۱۳۸۲ اردیبهشت ۵, جمعه

راستش من منتظر بودم که اين روزها سرويسهای اطلاعاتی آمريکا و انگليس يک ناز شصت نشان بدهند، و امروز با اعلام اینکه طارق عزیز را گرفته‌اند یک چیزی تو همان مایه‌ها که من فکر می‌کردم شد!
منتها من منتظر کله گنده‌تر از این بودم!! هنوز هم فکر می‌کنم که همین روزها این خبر را پخش بکنند که حداقل یکی از پسرهای صدام(به احتمال زیاد عُدی پسر بزرگتر!) را دستگیر کرده‌اند! فکر میکنم این خبر را در عرض کمتر از یک هفته بشنویم!
به هرحال طارق عزیز هم به نظر من با اینکه ظاهرا کاره‌ای بود در رژیم صدام حسین،ولی خیلی از این کله گنده تر هم در آن رژیم وجود دارد که فعلا جزء این یازده نفر افراد دستگیر شده نیستند.به هرحال ببینیم پیش بینی من درست در می‌آید یا نه؟!
امروز جمعه است و اگر حرف من بخواهد درست در بیاید،باید در اوایل هفته آینده،حدوداً روزهای سه شنبه و یا چهار شنبه، خبر دستگیری صدام و یا یکی از پسرهای او را بشنویم!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]