سهراب مَنش

۱۳۸۲ اردیبهشت ۱, دوشنبه

امروز(دیروز) در اوج بيکاری و بی‌حوصلگی به یکی از سایت‌های ایرانی سر زدم.(خوب به ما چه؟!)
یک قسمت تو این سایت بود به نام صورت، و هر کسی که از خودش و قیافه‌اش متشکر هست،می‌تواند عکس خود را آنجا بگذارد تا مردم بهش نمره و یا امتیاز بدهند! خوب من هم طبق معمول هر آقا پسری اول رفتم سراغ عکس دخترها و یک کم "مرغهای همسایه" را سُوکیدم! بعد رفتم سراغ عکس آقایان و کسانی که عکس ازدواجشون را آنجا گذاشته بودند،یک چندتایی از اینها را انتخاب کردم که اینجا بگذارم و نظرم را راجبشون بگویم.
ماووس را روی عکس نگهدارید تا نظر من را راجب عکسها بخوانید.
تذکر: از دوستانی که ناراحتی قلبی دارند و یا از دیدن تصاویر و صحبتهای دنباله دار ناراحت می‌شوند درخواست میکنم که این عکسها را نبینند و نظرات را نخوانند!

وقتی بچه‌ محل‌ها آدم را سر کار میگذارند و به یک جواد میگویند که اینجوری خیلی خوش‌تیپ شدی و این کراوات خیلی بهت میاد و طرف بیچاره هم باور میکند!امان از دست بچه‌ محل‌های نالوتی


همه چیز از یک پُک زدن به یک سیگاری شروع شد! بعدش رفیق بد و ذغال خوب بود که آمدند سراغ آقا محسن! و از شانس بد این بنده خدا، تو یک سمساری یک گیتار دست دوم هم پیدا شد و آقا محسن آنرا خرید،از یک پُک رسید به یک سیگاری و یک مثقال، و کار به جایی رسید که می‌بینید! آقا محسن باور کرد که فریدون فروغی هست و اسم خودش را گذاشت:محسن آتش! آقا محسن هنوز هم روزی هفت هشت تا سیگاری میکشه و روزی یک مثقال تریاک را هم می‌زنه که دستش موقع گیتار زدن نلرزد و یک وقت نُت اشتباه نگیره!


هر کسی که هنوز مدعی هست پول تو انتخاب کردن تاثیر نداره،باید یک نگاه عمیق به این عکس بندازه!خدایا چی می‌شد اگر به من هم یک کم قیافه می‌دادی تا به کمک آن دخترهای پولدار فامیل را شکار کنم؟ چیزی از دنیا کم می‌شد؟ نه والله! حالا قیافه طرف که مهم نیست،مهم این هست که پدر زن آدم پولدار باشه و بتواند از این کت شلوارهای خوشگل برای آدم بخره! اگر قیافه دختره هم کمی مشکل داره و یا چند سالی بزرگتر از خود آدم باشه،زحمتش این هست که یک کم بیشتر باباجون! را تیغ بزند،و بتواند یک چند تا جراح پلاستیک خوب پیدا بکند! خدایا ما که بخیل نیستیم! ولی خوب تو هم بخیل نباش و به ما هم بده(لطفا!)

منبع عکسها: از این سایت.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]