سهراب مَنش

۱۳۸۲ اردیبهشت ۷, یکشنبه

يک نگاه به سايت از ما بهترون ايران(سايت زنان)
طبق معمول باز ما سوژه پيدا نکرديم و رفتيم سراغ سايت زنان! بعضی از خبرهايی که می‌نويسند بد نيست و متلک خورش خوب هست!
-خبر: آثار سوء پارازيت های‌ماهواره‌اي بر روی بارداری. من نميدانم اين جريان صحت دارد يا نه؟ اينجا تو اروپا،امواج تلفن‌های همراه را بعضی وقتها زيان‌بار می‌دانند! به هر حال تمام پسرها و دخترهایی که علاقه به سکس دارند و نميخواهند از داروهای ضد بارداری(اعم از قرص و کاندوم!) استفاده کنند،ميتوانند با خيال راحت هفته‌ای‌نيم ساعت کنار بشقاب ماهواره منزل خود بخوابند! نمايندگان مجلس هم قول دادند، ببينند چطوری تخمک‌ها موجی ميشوند؟! و کارشان را انجام نمی‌دهند!
البته هيچ تضمينی برای باردار نشدن وجود ندارد و بهتر است روشهای قديمی‌ کنار گذاشته نشود!
-خبر: آموزش پليس زن در کردستان عراق

جناب سروان ما چقدر باید بدیم شما یک چَک بزنید تو گوش من؟خود خبر چندان مهم نيست،ولی عکسهايی که گذاشته‌اند جالب است! داشتم فکر می‌کردم اگر اين خانم که عکسش را در اینجا گذاشتم براي مثال افسر نگهبان کلانتری بازار تهران می‌شد،عجب واويلایی می‌شد! ياد قسم‌های مردمی که به کلانتری‌ها می‌رفتند افتادم! جناب سروان به مردونگيت قسم ما نبوديم! جناب سروان به سبيلت قسم من اينکار را نکردم!
اما به اين خانم چه ميگويند؟: جناب سروان به ابروی‌ کمانت ما نبوديم! جناب سروان به موی‌ کمندت ما اينکار را نکرديم! به خط چشمت قسم نکردم،به رُژ لبت قسم ما اينکاره نيستيم!اما چرا نوشتم افسر نگهبان کلانتری بازار تهران؟! دليلش اين است که اگر آنجا باشد،هم باید مواظب اموال دزدهای اصلی ایران(بازاریها!) باشد و هم باید چپ و راست پیشنهاد صیغه شدن توسط یکی از همان بازاریها را رد بکند!
-خبر:کشف شبکه سوءاستفاده از زنان روسپی براي به دام اندازی مسئولين
خوب از همان اوایل حکومت اسلامی،یک رابطه عمیق و عرفانی(!) بین روسپی ها و سران جمهوری اسلامی وجود داشته،و یک کار دیگر هم میشود کرد،اينکه:برای به دام انداختن شبکه های بزرگ روسپی های ایران،چند تن از مسئولین جمهوری اسلامی را بازداشت کنند!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]